Інноваційні маркетингові інструменти в туристичній індустрії
DOI:
https://doi.org/10.31548/bioeconomy2021.03-04.054Ключові слова:
індустрія гостинності, туризм, віртуальний туризм, візуалізація послуги, споживач послуг, туристична послугаАнотація
У статті автором розкрито сутність туристичної діяльності в умовах сьогодення, досліджено й охарактеризовано новітні маркетингові інструменти, які є актуальними в сучасних умовах формування економічних взаємовідносин в України. Функціонування сфери туризму побудовано з врахуванням задоволення комплексу матеріальних, соціальних і духовних потреб споживачів, і використанням інноваційних маркетингових інструментів. Світові умови існування та бізнесової діяльності вимагають застосування інновацій у сфері туристичного маркетингу, що висвітлено в даній статті.
Методологічною основою для вирішення основних теоретичних і методологічних завдань є прийоми теоретичного узагальнення, поєднання історичного та логічного, порівняльного, структурно‒функціонального підходів, а також для виокремлення економічної важливості індустрії туризму застосовано методи аналізу та синтезу інформації, порівняльно‒правовий метод, а також статистичний та метод економічного аналізу тощо.
У статті проаналізовано чинники, які впливають на розвиток туристичного бізнесу й обґрунтовано необхідність застосування інноваційного маркетингового інструментарію для ефективного існування туристичної індустрії в сучасних умовах.
Автором висвітлено й аргументовано актуальність використання візуалізації турів, популяризацію послуг через «віртуальні тури», враховуючи сучасні виклики, які ставить перед суспільством світове буття. Візуалізація є важливим фактором, який впливає на позитивне прийняття рішення клієнтами в індустрії гостинності. Зазначено, що професійно підійшовши до віртуальної маркетингової діяльності, можна з ознайомчою метою показати клієнтам визначні туристичні місця, зацікавити новими турпродуктами, переконати в реальності фактів, зазначених у рекламі (блогерство) тощо.
Отже, індустрія гостинності, використовуючи інноваційні новітні маркетингові технології, залишатиметься однією з вагомих складових національної економіки країни.
Посилання
Gurzhiy, N. M., & Tritenko, A. V. (2013). Innovative technologies in the tourism industry. Sustainable economic development, 3, 221‒224.
Drachuk, Y. Z., & Dultseva, I. I. (2016). Directions for improving the development of tourism on the basis of innovative marketing technologies. Economic Bulletin of Donbass, 1(43), 115‒119.
Day, G. S., & Wensley, R. (2006). Assessing Adventage A Framework for Diagnosing Competitive Superiority Journal of Marketing, April, 24.
Zhukovich, I. A. (2017). Innovation in tourism: basic theoretical and practical aspects. Science and Science, 2(95), 69 ‒ 81.
Kampov, N. S. et al. (2017). The role of innovations for tourism development Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Ser. Economic Sciences, 23(18), 246‒255.
Mosiіuk, S. I., Mosiіuk, I. P., & Mosiіuk, V. I. (2019). Development of tourism business in Ukraine. Problems of innovation and investment development, 22, 43‒50.
Mosiіuk, S. I., Mosiіuk, I. P., & Mosiіuk, V. I. (2020). Tourism as a component of the national economy of Ukraine. Bioeconomy and Agrarian Business, 11(2), 66‒71.
Melnichenko, S. V. (2008). Information technologies in the management of tourism entities. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/ard/2008/08msvstd.zip
Mironov, Yu. B. (2002). Use of marketing in the field of tourism. Youth and the market, 1, 57‒60.
Nanny, V. M., & Palyanitsa, V. A. (2013). Features of development of innovative marketing at the enterprise. Innovative Economics, 6, 212−217.
Porter, M. E. (2004). Competition Strategy. Methods of analysis of industries and activities of competitors. Fundamentals.
Drucker, P. F. (1973). Management. Tasks. Responsibilities. Practices. New York: Harper&Row.
Smirnov, I. G., & Lyubitseva, O. O. (2019). Marketing of sustainable tourism: textbook manual. Kyiv: Lyra Publishing House.
Top 10 Latest Hospitality Marketing Trends. Retrieved from https://www.revfine.com/hospitality-marketing
Major Trends in Hospitality Marketing in 2019 that Your Hotel Need to Apply Now. Retrieved from https://farahsinjeri.com/2018/11/12/major-trends-in-hospitalitymarketing-in-2019-that-your-hotel-need-to-apply-now/
Top 5 Hospitality Marketing Trends That Will Rule. (2019). Retrieved from https://www.hotelogix.com/blog/2019/01/22/top-5-hospitality-marketing-trends-thatwill-rule-2019/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ukАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).