ЕВОЛЮЦІЯ НАУКОВОЇ ДУМК ЩОДО КОНЦЕПЦІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ



О. П. Чукурна

Анотація


Розглянуто  еволюцію  наукової  думки  щодо  зміни  підходів  до
визначення концепції ціноутворення. Проаналізовано еволюцію наукових
поглядів  щодо  сутності  концепцій  ціни  та  факторів  маркетингового
ціноутворення.  Зроблено  висновок,  що  основу  маркетингового  підходу
щодо  трактування  концепції  ціни  створює  цінність  товару,  яка
формується  під  впливом  ринкових  факторів,  які  трансформуються.
Запропоновано авторське визначення цінності товару та його ціни.

Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.