Стратегічне управління вирішенням соціальних проблем аграрного бізнесу
Анотація
У сучасних умовах господарювання для сільськогоспо-дарських підприємств становлення соціально-відповідального бізнесусупроводжується набуттям конкурентних переваг: залученням високо-кваліфікованих працівників, формуванням інвестиційного авторитету
компаній, прибутковістю і сталим розвитком. Обираючи шлях соціальної
відповідальності, вони повинні визначити декілька пріоритетних напрямів
розвитку, досягти в них максимальної ефективності і з набуттям досвіду
розширити перелік заходів та сформувати стратегію корпоративної
соціальної відповідальності, що, у свою чергу, може стати ідеологією гос-подарювання та сприятиме досягненню стійкого соціально-економічного
розвитку.
Розглянуто теоретичні підходи до визначення категорії «соціаль-на відповідальність». Досліджено окремі аспекти соціальної відповідаль-ності діяльності сільськогосподарських підприємств та її інтеграції в
стратегію подолання системної кризи аграрного виробництва.
Дослідженням встановлено, що реалізація принципів соціальної від-повідальності аграрного бізнесу та їх вплив на інноваційний розвиток га-лузі, повинна забезпечити гармонізацію всіх складових економічного по-тенціалу підприємства та акцентувати на соціальній відповідальності
бізнесу як пріоритетного чинника становлення ефективної соціально
орієнтованої ринкової економіки України. Відображення в стратегії під-приємств нової сучасної парадигми розвитку економічних відносин агро-промислової сфери повинне здійснюватися як результат синергетичної
дії її елементів, у структурі якої домінантну роль відіграє соціальна орієнтація нарощення ринкової вартості бізнесу
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).