Маркетингові дослідження ринку тваринницької продукції в Україні
Анотація
Тваринництво є комплексом взаємопов'язаних галузейсільського господарства. Це одна з найбільш стратегічно важливих
галузей економіки України, яка забезпечує населення продуктами
харчування, промисловість – сировиною, а рослинництво – органічними
добривами. У статті проведено маркетингові дослідження
тваринницької продукції в Україні, висвітлено валове виробництво
продукції по всіх галузях.
Окреслено проблему галузі тваринництва, а саме:
сконцентрованість виробництва продукції тваринництва у
господарствах населення, їх неспроможність виробляти продукцію, що
відповідає міжнародним стандартам якості. Також спрогнозовано
валове виробництво та відстежено тенденції всієї галузі. Для аналізу
було обрано поліноміальну лінію тренду, оскільки рівняння цієї моделі
має найбільші коефіцієнти кореляції і детермінації, тобто описує ряд
динаміки найбільш достовірно.
За даними дослідження, виробництво яловичини, свинини та м'яса
птиці – ключові підгалузі тваринництва, тому було проаналізовано та
спрогнозовано попит, пропозицію цих видів продукції, що дало змогу
додатково оцінити тенденції розвитку тваринництва. Детально
спрогнозовано попит та пропозиції на м'ясо птиці, свинини, яловичини
та загалом по м’ясопродуктах, що в результаті дало змогу
відстежити тенденції ринку тваринницької продукції.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).