Е-сценарій навчання як засіб організації навчальноопераціональної взаємодії учасників дорадчого процесу у сфері реалізації інноваційних програм
Анотація
навчання та її організаційно-онтологічну структуру, яка відображує
функціонально-інформаційні кроки навчально-операціональної взаємодії
учасників дорадчого процесу в сфері реалізації інноваційних програм. На
базі наданої моделі та її структури створено інструментальний
програмно-інформаційний комплекс, який забезпечує в інтернетсередовищі організацію дистанційної підтримки навчальноопераціональної взаємодії учасників інноваційних програм.
Модель Е-сценарію навчання дає змогу організовувати дистанційну
операціонально-навчальну (покрокову) взаємодію всіх учасників певної
інноваційної програми, створювати в межах інноваційної програми
інтерактивну консультаційну базу знань із підключенням до неї всіх її
учасників, надавати дистанційну, покрокову консалтингову підтримку
процесу реалізації інноваційної програми для всіх її учасників, з
використанням різних інформаційних і програмних ресурсів, будувати
абонентську мережу щодо використання бази знань інноваційних проектів.
У результаті, кожен учасник інноваційної програми, на всіх
етапах її реалізації, поряд із оперативним доступом до експертної
інформації та консультацій, отримає можливість мати дистанційну
навчально-операціональну підтримку своєї участі в її реалізації. Представлена розробка набуває актуальності серед питань
створення дистанційних навчальних систем та інструментів їх
практичної реалізації.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.