DEFINING STRATEGIC PRIORITIES OF MARKETING OF AGRICULTURAL GOODS PRODUCT POLICY
Анотація
The theoretical study and practical implementation of product strategy farms is crucial, because this part of marketing activities provides competitive product and competitive advantages of the above entities, creates conditions for higher profits, customer loyalty, efficient and sustainable development in the long period . In a competitive and dynamic marketing environment there is a constant need for updating and improving the marketing of commercial policy and strategy. In the article the basic functional marketing strategies of agricultural goods produced by domestic enterprises and sold in the markets of agricultural products.
Based on the data analysis set out priority areas of marketing commodity policy, including: a modern complex formation of the main priorities of strategic development of domestic agricultural enterprises and key factors influencing it; the need to gain important strategic goal-setting in the sustainable development of farms as a means of adapting internal environment for opportunities and threats (external environment) of the entity; establishment of basic concepts in the strategic management of ICC farms.
On the basis of dslidzhen offers developed by the latest circuit interconnections basic concepts of strategic management system ICC agricultural enterprises, which can be used both in theoretical problems of light production and marketing of agricultural products, and practically applied agricultural producers. In addition to articles on key areas of innovation in the marketing of commodity policy farms highlighted problems and the need for innovation and differentiation, the following classification: trends and innovations are typical effects that accompany the implementation of innovation.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).