Застосування методів математичної статистики для перевірки результатів соціально-педагогічного експерименту
DOI: http://dx.doi.org/10.31548/energiya2018.06.218
Анотація
Розглянуто роль і місце методів математичної статистики під час проведення соціально-педагогічних досліджень з урахуванням аналізу особливостей і проблем їх застосування, а також можливості використання методів математичної статистики для перевірки результатів соціально-педагогічного експерименту. Застосування методів математичної статистики в експериментальній частині соціально-педагогічних досліджень пов’язані перш за все з обробкою і аналізом отриманої інформації, з вивченням масових соціально-педагогічних явищ. Сьогодні виникла нагальна необхідність розробки методики застосування математичних і кібернетичних методів у соціально-педагогічних дослідженнях. Розвиток науково-дослідної діяльності, а також інтеграція науки і освіти посідають чільне місце серед основних заходів у галузі освіти. У статті застосовано метод статистичного аналізу, розглянуто визначення ідентифікації математико-статистичної моделі та розраховані коефіцієнти впливу параметрів моделі на потрібні значення характеристик складної системи. Соціально-педагогічні пошуки передбачають проведення пріоритетних фундаментальних і прикладних досліджень, а також розробки з актуальних проблем соціальної роботи та широке запровадження результатів у практичну діяльність.
Ключові слова: методи математичної статистики, перевірка результатів соціально-педагогічного експериментуПовний текст:
PDFПосилання
.Dobrenkov, V. I, .Kravchenko, A. I. (2006). Metodu sociologicheckogo iccledovania. [Methods of sociological research]. Мoskow: INFA, 768.
Glass, D., Ctenli, D. (1976). Ctaticticheckie metodu v pedagogike i psihologii [Statistical methods in pedagogy and psychology]. – Мoskow: Progrecc, 495.
Itelson, L.B. (1964). Matematicheckie I kiberneticheckie metodu v pedagogike [Mathematical and cybernetic methods in pedagogy]. Мoskow: Procveshenie, 268.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.