- Галузь та проблематика
- Політика розділів
- Процес рецензування
- Періодичність публікації
- Політика відкритого доступу
Галузь та проблематика
У журналі вміщено статті науковців, викладачів, докторантів та аспірантів з актуальних питань сучасного, порівняльно-історичного і типологічного мовознавства, літературознавства, термінознавства, соціальних комунікацій, лінгвосинергетики, теорії і методики навчання іноземних мов. Розглянуто традиційні й нетрадиційні підходи до різних лінгвістичних та літературознавчих явищ. Дослідження виконано з урахуванням сучасних досягнень філологічної науки.
Для науковців, викладачів вищих навчальних закладів, учителів середніх шкіл, студентів.
Політика розділів
Зміст
![]() |
![]() |
![]() |
Статті
![]() |
![]() |
![]() |
Процес рецензування
РЕЦЕНЗУВАННЯ *
* Процедура рецензування включає в себе перевірку на плагіат, відповідність назви статті її змісту, наявність новизни, актуальності, повноту викладу матеріалів, методів та результатів дослідження, достовірність висновків
- Термін виконання до 2 місяців.
- Після надходження статті до редакції вона відправляється на рецензування. Наша редакція практикує подвійне сліпе рецензування
- 3. Отримання відповіді від рецензентів. У випадку наявності зауважень необхідно їх врахувати і повторно надіслати до редакції.
- Якщо зауваження рецензентів відсутні, або вони виправлені автором згідно рекомендацій, стаття відправляється на редагування.
Процес рецензування.
- Всі рукописи спочатку розглядаються редакторами на предмет оцінки їх відповідності тематиці і вимогам журналу.
- Після рішення редакторів, представлені рукописи спрямовуються як мінімум двом зовнішнім експертам, які є фахівцями у відповідній галузі. Рукопис проходить подвійне сліпе рецензування: ні автори, ні рецензенти не знають один одного.
Періодичність публікації
Періодичність: 4 рази на рік
Політика відкритого доступу
Цей журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.