Читання як засіб навчання і як вид мовленнєвої діяльності



V S Maksymchuk, O V Iskova

Анотація


У статті розглядаються проблеми, пов’язані з читанням, як засобом навчання, видом мовленнєвої діяльності, однією з головних практичних цілей навчання іноземної мови у школі. Проаналізовано сучасні погляди німецьких і українських мовознавців стосовно читання щодо його ролі у суспільних змінах, його значення у навчанні на розвиток особистості.

Встановлено, що читання іншомовних текстів розвиває мислення учнів, допомагає усвідомити особливості системи іноземної мови і глибше зрозуміти особливості рідної. Інформація, яку отримує учень з іншомовних текстів, формує його світогляд, збагачує його країнознавчими знаннями про історію, культуру, економіку і політику, побут країни, мову якої він вивчає.

Досліджено, яким було читання в епоху середньовіччя, його соціалізацію та вплив на читання інших засобів, особливо комп’ютеризації всього суспільного життя.

Запропоновано краще дослідити поняття медійної компетенції та її вплив на прийняття дидактичних рішень.

У Німеччині проведені всебічні дослідження використання медійних засобів дітьми і підлітками. Очевидно, що таких досліджень потребує і українське суспільство.


Повний текст:

PDF

Посилання


Zahalnoyevropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsinyuvannia. (2003). ˗ K.: Vyd-vo “Lenvit”, 261.

Nikolayeva, S. I. (2007). Metodyka vykladannia inozemnykh mov u serednikh navhalnykh zakladakh. Pidruchnyk dlia studentiv vyschykh zakladiv osvity / S. I. Nikolayeva. ˗ K.: Vyd-vo “Lenvit”, 328

Knetschraan, J. (1994). Regenbogen – Lesekiste / J. Knetschraan. Bonn, 346.

Lasch, S. (1996). Reflӓxivitӓt und ihre Doppelungen / S. Lasch. Frankfurt a. M., 286.

Manguel, A. (2006). Geschichte des Lesens / A. Manguel. Hamburg, 10-13.

Ong, W. (1987). Oralitӓt und Literalitӓt / W. Ong. Hamburg, 282.

Wichert, U. (2006). Bezug zwischen Text und Bildverstehen / U. Wichert. Fischer Verlag, 238.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.