Mовно-дидактичні основи навчання німецької мови
Анотація
У статті проаналізовано сучасні погляди німецьких мовознавців щодо основ мовної дидактики, про основні вимоги до проведення навчального заняття з німецької мови, про зв'язок її з лінгвістикою, психологією і педагогікою. Розглянуто мовнодидактичні концепції і теорії, які розвивалися після 1945 р. і можуть становити інтерес для вітчизняних науковців.
Встановлено, що в ФРН мовна дидактика виокремилась, починаючи з 1970-х років у самостійну галузь науки.
Досліджено прогнози німецьких фахівців щодо перспектив розвитку і місця німецької мови у ХХІ ст. у Європі і в світі.
Проте, можна вважати, що мовній дидактиці ще не вдалося сформувати переконливі концепції навчального заняття з німецької мови, які відповідають різним мовним компетенціям.
Повний текст:
PDFПосилання
Andrieieva V.M., Hryhorash V.V. (2006). Nastilna knyha pedahoha. Posipnyk dla tykh, khto khoche buty uchytelem-maistrom. X.: Vyd. Hrupa «Osnova», 352.
Bartnizky, Horst. (2014). Sprachunterricht heute. Sprachdidaktik, Unterrichtsbeispiele. Planungsmodelle. Frankfurt/M, 235.
Goer, Charis; Köller Katharina (2014). Fachdidaktik Deutsch. Grundlage der Sprach- und Literatur. Didaktik. Stuttgart, 438 S.
Hochstadt, Christiane; Kraft, Andreas; Olsen, Ralph (2013). Deutschdidaktik. Konzeptionen für die Praxis/ Christiane, Hochstadt. Tübingen, Basel, 483.
Köhnen, Ralph (2011). Einführung in die Deutschdidaktik. Stuttgart, Weimar, 314.
Neuland, Eva; Peschel, Corinna (2013). Einführung in die Deutschdidaktik. Stuttgart, 367.
Ossner, Jakob (2008). Sprachdidaktik Deutsch. Eine Einführung. Padeborn, 291.
Ulrich, Wienfried (2001). Didaktik der deutschen Sprache. Stuttgart, 709.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.