Mетоди викладання практичного курсу іноземної мови з використанням новітніх інформаційних технологій



О М Kanivets

Анотація


У статті проаналізовано методи викладання практичного курсу іноземної мови з використанням новітніх інформаційних технологій. Автор виділяє метод дискусійного аналізу ситуацій і метод анотаційного запису. Під методом анотаційного запису автор розуміє перегляд студентами уривків із фільму близько 10 хвилин, після чого викладач зупиняє перегляд і просить студентів коротко записати основну ідею або подію цього уривку.

 

Крім того, у статті розглянуто проектні технології навчання у рамках використання новітніх інформаційних технологій.


Повний текст:

PDF

Посилання


Zhuravska, N. С. (2010) Мetodologia proectuvania interactivnikh kursov na osnovi evropeyskogo dosvidu (The methodology of design of interactive courses at the basis of European experience. – К.: Vid.Tcentr. NАU. – 143 p.

Коndratiuk, А. P. (1982)Pedagogika: uch. pos. [dlia stud. ped. Inst.] / А. P. Коndratiuk. – К.: Visha shkola. – 382 s.

Lusan, P.G. (2003) Меtodi i formy organizatciyi navchania: navch. posibn. [dlia stud. ped. Inst.] / P.G. Lusan. – К.: Аgrarna osvita, – 224 s.

Мanko, В. М. (2005) Stupeneva pidgotovka: моnografia / В. М. Мanko, В. В. Іschenko. – К.: Наukovo-metodichnie tcentr, – 506 s.

Kharchenko S. (2015) Komunikatyvna kompetentsiya yak skladova profesiynoyi kompetentnosti vykladacha VNZ [Communicative competence as a component of professional competence of university teacher] / S. Kharchenko // Rozvytok suchasnoyi osvity: teoriya, praktyka, innovatsiyi : zb. materialiv mizhnar. nauk.-prakt. konf., Kyyiv, 14-16 travnya 2015 r. – K. : Milenium, 2015. – S. 176-178.

Bligh, D. A. (2000) What's the Use of Lectures? / D. A. Bligh. – San Fransisco. – 264 р.

Bushby, P. A. (2003) The Impact on Education / Р. А. Bushby, B. C. Ward // Journal of Pedagogocal Education. –№ 10 (1). – Р. 19-22.

Howe M. J. Student note-taking as an aid to learning / M. J. Howe. – Exeter University Teaching Services, 1977. – 151 p.

Isaacs, G. (1994) Lecturing practices and note-taking purposes / G. Isaacs // Studies in Higher Education. – № 19 (2). – Р. 203-216.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.