Прийоми і стратегії навчання німецької мови (з досвіду зарубіжної методичної науки)
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(248).2016.0191%20-%20200Анотація
Статтю присвячено аналізові сучасних прийомів і стратегій навчання у німецьких ВНЗ та їх значення для успішного навчання німецької мови на початковому етапі у ВНЗ України. Представлено узагальнені результати
© В. С. Максимчук, 2016
вивчення структури та змісту їх розробок, досвіду роботи, рекомендації щодо самомотивації, самоорганізації і розвитку осіб, які вивчають німецьку мову. Викладено опис загальних прийомів і стратегій у навчання іноземної мови на початку навчання. Акцентовано на тому, що навчальний процес з іноземної мови включає три основні методичні етапи: презентація нового іншомовного матеріалу, тренування, практика у застосуванні засвоєного матеріалу в процесі спілкування в різних видах мовленнєвої діяльності.
Посилання
Nahaev B.M. Metodyka vykladanya u vyshchiy shkoli: Navch. Posibnyk. [Translation: Methods of teaching in higher education: a study guide]
B.M. Nahaev. Centr uchbovoy literatury. K., 2007. – s.112-113, s. 116-117
Nikolayeva S.V. ta inshi. Metodyka vykladanya inozemnyh mov u serednyih navchalnyh zakladah: pidruchnyk [Translation: Methods of teaching foreign languages in secondary schools: Tutorial] S.V. Nikolayeva. K., «Lenvit», 2002.-s.38-53.
Albert Rash. Fremdshprahen lernen, aber vie.? [Translation: to learn foreign languages, but how!] Rash Albert. Huber Ferlag, 2008. – s.147
Rayner E.Vike; Herc oder Pistole. Kommunikatives fyur Unterriht. [Translation: the heart or the gun. Communicative for classes] E.Vike Rayner. Hueber Ferlag, Ismaning, 2011.-s. 24 – 41
Rampillon Ute. Lerntehniken im Fremdshprahenunterriht. [Translation: educational technology in the lesson foreign language] Ute Rampillon. Max Huberferlag. 1999, s. 14-18.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).