Проблемно-комунікативні завдання з дисципліни «англійська мова за професійним спрямуванням» для студентів технічних спеціальностей



O V Ivanova

Анотація


Стаття присвячена актуальній темі застосування проблемного підходу в процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам закладів вищої освіти. Автор аналізує стан проблеми результативного вивчення професійної англійської мови методистами й психологами й на підставі отриманих результатів пропонує перевірку ефективності застосування проблемно-комунікативних завдань зі студентами технічних спеціальностей на заняттях із «Англійської мови за професійним спрямуванням». Дослідницька діяльність студентів впливає на їхню мотивацію й активність: залучення їх до самостійної пошукової роботи, оволодіння новими видами діяльності, створення проблемних ситуацій. У статті наводяться приклади таких завдань і описується доцільність їх уживання та результати застосування. Автор доходить висновку, що саме такі складові комунікативної методики вивчення іноземної мови із використанням проблемних завдань сприяють виробленню в студентів автоматизму, що забезпечує їм швидкість, гнучкість, стійкість й низький рівень напруження в процесі іншомовної комунікації й подальшій професійній діяльності. Перспективами дослідження визначено навчання фахової й наукової іноземної мови на основі комунікативної методики в поєднанні  з методом проектної роботи й новітніх інформаційних технологій.


Повний текст:

PDF

Посилання


Anhlyiskyi yazyk dlia ynzhenerov [English for Engineers] (2003).: [Tekst] Ucheb. [Manual]. T.Iu. Poliakova, E.V. Syniavskaia, O.Y. Tynkova, E.S. Ulanovskaia. M.: Vysshaia shkola, 463.

Davigora, O. V. Rol i mistse praktichnogo navchannya v pіdgotovtsі fahіvtsіv agrarnoуi galuzі [Role and Place of Practical Education in Preparation of the Specialists of Agriculture Sphere]. [Text]. Forum pedagogіchnih іdey «UROK» [Forum of Pedagogical Ideas “LESSON”]. [Electronic Resource]. Rezhim dostupu [Access Mode]: http://osvita.ua/school/lessons_summary/education/48638/

Karpenko, O. V. (2008). Zastosuvannya osobistіsno-orіеntovanogo pіdhodu v portsesі vikladannya іnozemnih mov [Practice of Learner-Centered Approach in the Process of Teaching Foreign Languages]. Vikladannya mov na suchasnomu etapі: mіzhpredmetnі zv’yazki [Teaching Languages in Recent Times: Interdisciplinary Relationships], № 14, 101– 108.

Komarova, E. V. (2015). Nekotoryie sposobyi intensifikatsii protsessa obucheniya inostrannomu yazyiku v tehnicheskom VUZe [Some ways of intensification of the process of a foreign language teaching at technical university]. Sovremennyie nauchnyie issledovaniya i innovatsii [Modern Scientific Researches and Innovations], № 3. [Electronic resource]. Rezhim dostupu [Access Mode]: http://web.snauka.ru/issues/2015/03/49066

Tarnopolskyi O.V. (1989). Metodyka obuchenyia anhlyiskomu yazыku na I kurse tekhnycheskoho vuza [Methodology of teaching English on the 1st course of Technical University]. K.: Vyshcha shkola, 160.

Iakushko K.H. (2016) Realizatsiia pedahohichnykh umov formuvannia inshomovnoho spilkuvannia maibutnikh inzheneriv [Realization of Pedagogical conditions to form foreign communication for future engineers]. [Tekst]. Molodyi Vchenyi [Young Scientist], № 7 (34). Kherson: Helvetyka, 468-471.

Iaremenko N.V. (2016) Deiaki shliakhy intensyfikatsii vykladannia anhliiskoi movy studentam nemovnykh spetsialnostei [Some ways of intensification of English teaching to the students of nonlanguage specialties]. Aktualni problemy pedahohiky, psykholohii ta profesiinoi osvity [Current problems of Pedagogy, Psychology and Professional Education]. № 1, 17-21.

Tsymbal, S. (2017) Overcoming language anxiety among the English language learners: psychology-pedagogical aspect. Science and Education. № 7, Р. 102-106.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.