Якість освіти: стратегія підвищення в контексті трансформації суспільства



S V Mudra

Анотація


На сучасному етапі розвитку науки та технологій якість навчання молодого покоління набуває важливого значення. Але які якісно нові знання повинні отримати студенти сучасних українських ВНЗ для подальшого розвитку та становлення економіки України як самостійної та незалежної держави? Адже, загальновизнанним є той факт, що від якості вищої освіти в країні залежить її майбутнє, оскільки система вищої освіти формує найважливіше багатство держави – людський потенціал. Тому підвищення якості вищої освіти та її вплив на розвиток економіки повинно стати стратегічним національним пріорітетом України. Отже, якісна вища освіта – це основна вимога нашого часу. Принципіальною стратегією підвищення якості вищої освіти в цьому контексті є, з одного боку, продовження формування параметрів гармонійно розвиненої особистості та поглиблене самопізнання свого ЕГО, з другого боку – підготовка конкурентоспроможного випускника, який за всіма своїми професіональними знаннями, діловими та особистісними якостями відповідав би посаді, яку займає, і тому соціуму, який буде його оточувати в процесі трудової діяльності. підготовка конкурентноспроможного випускника ВНЗ, як стратегічна мета підвищення якості вищої освіти у контексті трансформації суспільства, дуже пов’язана із сприянням його саморозвиткові у трудовій діяльності через знаходження «свого місця» в організації під час взаємодії з роботодавцями та колегами, вимогам яких він має відповідати, щоб досягти визнання свого ЕГО.


Повний текст:

PDF

Посилання


U peredostannomy vahoni? // infirmatsiine stolittia№3, 2006, s. 52.

Bolonska Konvensia, spilna zaiava ministriv osvity 18-17 chervnia 1996 roku, m. Bolonia // osnovni zasady rozvytru vyschoi osvitu Ukrainy v konteksti Bolonskogo procesu ( dokumenty i materialy 2003 – 2004 rr. ). Za redaksiieiu V.G. Kremnia. – Кyiv – Теrnopil, 2004. – s.20 – 33.

Аndreev, V.I. (1999) Problemy, bazovie poniatia I prioritetnye stratehii pedagogicheskogo monitoringa kachestva obrazovania. № 5 (53), prilozhenie № 4.- s.72-76.

Grishnova, О.А. (2001) Liudskyi capital: formuvannia v systemi osvity i profesiinoi pidgotovky. –К.: Т-vо «Znannia», КОО, 254 s.

Dariichuk, L. (2004) Systema osvity v Ukraiini: reformuvannia chy onovlennia?// Vyshcha shkola. №1. – s. 29 – 40.

Dmytrenko, G.А. (1999) Strategichnyi menedzhment u systemi osvity: navchalnyi posibnyk. К.: MАUP

Dmytrenko, G.А.(2005) Nova ideologia fizychnodo I duhovnogo ozdorovlennia ukra]nskoi nazii // Upravlinskyi svit №4,s.10-13.

Shinkaruk, O.V. (2015) Yakist profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv – nevidiemna vymoha do vitchyznianoi vyshchoi osvity [The quality of professional training of specialists is an inalienable requirement for domestic education]. Herald of the National University of life and environmental sciences of Ukraine / Series "Pedagogy. Psychology. Philosophy." Kyiv, 2015, Issue. 220,215-221.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.