Tехнологічні аспекти професійної адекватності учнів у контексті європейських тенденцій гуманізації освіти



O H Ponomarenko

Анотація


У статті розглядаються питання важливості проведення профорієнтаційної роботи у середніх навчальних закладах освіти, що в майбутньому сприятиме професійній підготовці майбутніх фахівців; використання ефективних засобів профорієнтаційної роботи та в подальшому професійної підготовки майбутніх фахівців; професійного становлення особистості на всіх рівнях освіти; збереження внутрішньої цілісності освіти, її функціональної спрямованості як на вищі духовні цінності, так і на принципи професійної інтеграції особистості.

Необхідність змістовного наповнення і технології реалізації профорієнтаційної роботи в аспекті орієнтації молоді на професійну діяльність у загальноосвітніх середніх школах України на основі прогресивного досвіду зарубіжних країн.

Система підготовки кваліфікованих спеціалістів є головним завданням професійно-практичної освіти НУБІП України.


Повний текст:

PDF

Посилання


Vulfson, B.L. (1995). Integratsionye protsesy v razvitiyi obrazovania na zapade [Integration processes in the development of education in the West]. Collection of Scientific Papers, 4, 24–37.

Zgurovskiy, M. (2003). Bolonskiy protses: shliahom Evropeyskoyi integratsiyi [Bologna process: by European integration]. Collection of Scientific Papers, 40, 17.

Pylypchuk, O.F. (1994). Osnovy vyboru profesiyi [Basics of choosing a profession]. Herald of Rivne, 2, 215.

Pisareva, L.I. (1995). Reorganizatsiya shkolnyh system [Reorganization of school systems]. Collection of Scientific Papers, 2, 146–143.

Puhovska, L.P. (2001). Suchasni zarubizhni pidhody, idei, kontseptsii nepererivnoyi osvity [Modern foreign approaches, ideas and concepts of continuous education]. Collection of Scientific Papers, 2, 265–267.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.