Bикористання відео та аудіоматеріалів на заняттях іноземними мовами на факультеті будівництва та дизайну в немовних університетах України

O G Ponomarenko, A V Naidionova

Анотація


Стаття присвячена використанню відео та аудіоматеріалів на заняттях з англійської мови на технічному факультеті та його ефективності у навчанні студентів тем професійного спрямування; формування професійних навичок майбутніх фахівців на основі перегляду відео та прослуховування аудіоматеріалів. Основним завданням професійної та практичної освіти є система підготовки кваліфікованих спеціалістів зі знанням іноземної мови.

Використання аудіо- та відеоматеріалів на уроках іноземної мови дозволяє підтримувати у студентів глибокий інтерес до вивчення мови та уникати одноманітності, яка іноді може виникати на занятті в усній практиці в процесі вивчення технічних дисциплін, студентам пропонуються велика кількість лексичного матеріалу.

Основною умовою ефективного вибору професії та місця роботи є задоволення власного вибору. Успіх приходить, якщо молодь добре підготовлена до конкретної роботи, має аналогічні життєві орієнтації і, безперечно, однією з вимог є знання іноземної мови. Крім того, існує велика ймовірність неуспішної майбутньої роботи, коли вибір професії несвідомий. Добре спланований та добре організований навчальний процес з використанням усіх сучасних технологій та методів вивчення іноземної мови стає все більш важливим для підвищення професійної орієнтації молоді на їх технічний матеріал. Отже, знання іноземної мови допомагає їм розширити свій світогляд у перспективі.


Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Allan, M. (1991). [Teaching English with Video]. Collection of Scientific Papers, 4, 119.

Altman, R. (1989). [The Video Connections: Integrating Video into Language Teaching]. Collection of Scientific Papers, 70.

Cooper, R., Lavery, M. & Rinvolucri, M. (1989). [Video. Resource Books for Teachers Series, 1]. Collection of Scientific Papers, 1, 45.

Kornelyuk, S.A. (2003). Video na urokah angliyskoyi movy. [Video on the lessons of English]. Collection of Scientific Papers, №35.

Pavlichenko, A.V. (2003). Intensyfikatsiya ta optymizatsiya navchannia angliyskoyi movy v umovah humanitarnoyi himnazii [Intensification and optimization of teaching English in terms of humanitarian gymnasium]. Collection of Scientific Papers, 2, 35.

Tukalo, M.D. (2006). Multymediyni systemy navchannia yak noviy metodologichny zasib interaktyvnogo navchannia [Multymedia education system as a new methodologic method of interactive training]. Collection of Scientific Papers, 2, 64–73.

Fylypenko, S.L. (2009). Suchasni ta innovatsiyni pidhody vykladannia angliyskoyi movy dlia studentiv [Modern and innovative approaches of teaching English for students. ]. Collection of Scientific Papers, 1, 84–93.

Shchannikova L.M. (2008). Osoblyvosti zastosuvannia multimediynyh tehnologiy [Features of using of multimedia technologies in English language lessons]. Collection of Scientific Papers, 2, 84–93.

Tomalin, B., Stempelskiy, S. (1989). [Video in Action, ]. Collection of Scientific Papers, 2, 68.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.