Лінгвістична казка як прийом навчання фонетиці англійської мови

B I Rubinska

Анотація


У статті розглядаються актуальні питання прийомів формування іншомовних фонетичних навичок на заняттях з практичної фонетики англійської мови в умовах реформування системи освіти в рамках Болонського процесу. Висвітлена проблема використання лінгвістичної казки у навчанні. Під лінгвістичною казкою розуміють особливу дидактичну розповідь, у якій використовується казкова фабула або побутова ситуація, у якій беруть участь реальні та уявлювані герої , для передачі повідомлення про мовні факти, фонетичні правила та закономірності фонетичної системи мови. Метою цієї статті є розробка прийомів навчання теоретичному матеріалу за допомогою


@ Б.І.Рубінська,2017


лінгвістичних казок. Зроблено аналіз відібраних казок для навчання усному мовленню. Визначені фоностилістичні особливості текстів казок, їх класифікація та доведена прийнятність та ефективність їх використання на заняттях. Запропонована методика навчання мовленню за допомогою лінгвістичних казок. Автор пропонує широко використовувати лінгвістичну казку на заняттях для мотивації мовленнєвої діяльності студентів з правильною вимовою, наголосом та інтонацією.


Посилання


975Rekomendatsiia 2006/962/IeS Yevropeiskoho Parlamentu ta Rady (IeS) Pro osnovni kompetentsii dlia navchannia protiahom usoho zhyttia" vid 18 hrudnia 2006 roku Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/994_9752.http://osvita.ua/legislation/law/2231/

_2006.pdf.

2231/Zakon Ukrainy "Pro osvitu"(Pryiniattia vid 05.09.2017. Nabrannia chynnosti 28.09.2017 ) Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19_2017.pdf.

Rubinska, B.I.( 2013) Diialnisni kharakterystyky spilkuvannia studentiv: vyshchyi riven analizu [Activities Approach of Students’ Communication:Highest Level of Analysis] .Problemy osvity. ‒ 74 ( I ), 235 —236.

Karpenko, O. O.( 2005) Transformatsiia navchalnoi knyhy v umovakh informatyzatsii vyshchoi osvity[Textbook ?s Transformation in Conditions of Higher Education Informatization]. – Kharkiv. – 235 s.

Sokolova, M.A., Ginovt, K.P,.Kanter, L.A (1990) Teoretycheskaia fonetyka anhlyiskoho stylia.[Theoretical Phonetics of English Style] Moscow,Russia:Vlados, 384.

Dvorzhetskaia, M. P.( 1978) K probleme lynhvystycheskoi effektyvnosty rechevoho teksta: (na materyale anhlyiskoi skazky) [To the Problem of Lynguistic Effectiveness of Speech Text( on the material of English fairy tale, Text Linguistics and Teaching of Foreign Languages. Kiev,Ukraine: Vyscha Shkola, 201 —205.

Rubinska, B. (2016). THE CHOICE AND ORGANIZATION OF THE MATERIALS INTO COMMUNICATIVE MINIMUM FOR TEXTBOOKS FOR STUDENTS OF NON- HUMANITIES PROFILE Modern Science—Moderní věda, 4,164-175.

Rohrer, Katherine T. Poetic metre, musical metre and the dance in Percell’s songs Режим доступу:https://books.google.com/books?isbn=05214417497. Patterns of Spoken English: An Introduction to English ... — Google Books

Phonetics & Phonology - First published in 1987. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informal company.pp.216-217.Available at: https://books.google.com › ... ›

Dvorzhetskaia, M. P.(2013) Phonostylistics and Rhetoric in Speech Communication. Available at:. https://elibrary.ru/elibrary_28794270.

Horodnycha.L.V.Linhvistichna Kazka yak metodychiy priom formuvannia inshomovnyh fonetichnyh navychok molodshyh shkoliariv.[Linguistic Fairy tale as method of forming phonetic skills of young learners] Available at: www.lib.ru/CULTURE/PROPP/skazki.txt

http://www.slovnyk.ua/services/translit.php


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.