Практика втілення інтерактивних форм навчання у поетапному формуванні іншомовної ділової комунікативної компетентності майбутніх менеджерів

S H Kachmarchyk

Анотація


Досвід реалізації в університетах навчальної програми за напрямом підготовки «Менеджмент» свідчить про ефективність використання в навчальному процесі інтерактивних форм навчання (ІФН). У статті аналізуються види і практика використання ІФН в процесі підготовки студентів за даним напрямком. Також в статті зазначається, що успішне формування досвіду іншомовної ділової комунікації можливе за умов поетапного засвоєння навчального матеріалу. На етапах педагогічної технології формування іншомовної ділової комунікативної компетентності у студентів (орієнтовно-мотиваційному, пізнавально-інформаційному, навчально-імітаційному й аналітико-коригуючому) доцільне використання певних методів навчання: наочного, вербального, з’ясувально-ілюстративного, практичного, проблемного й дослідницького.


Повний текст:

PDF

Посилання


Dvulichanskaya, N. N. (2011). Interaktivnye metody obucheniia kak sredstvo formirovaniia kluchevyh kompetencii [Interactive methods of training as mains of key competences formation]. Science and education: electronic scientific and technical edition, 4, 12 – 17.

Dutkevych, T. V. (2003). Psyhologichni osnovy vykorystannia interaktyvnyh metodiv navchannia u procesi pidgotovky specialistiv z vyshchoiu osvitoiu [Psychologic basis of interactive methods implementation in high school training]. Collection of scientific papers. – Kam’ianets-Podilskyi, 26 – 33.

Kashlev, S. S. Tekhnologiia interaktivnogo obuchenyia [Technology of interactive training]. Minsk: Belorusskyi verasen, 196.

Korotkova, T. L. ed. (2013) Isledovaniia v menedzhmente [Research in management] Moscow: Kurs: YNFRA, 335.

Kurysheva, Y. V. (2009). Klassifikatsiia interaktivnyh metodov obucheniia v kontekste samorealizacii lichnosti uchashchihsia [Classification of interactive training methods in context of students’ self-realization]. News of Russian State Pedagogic University named by A. Hercen, 112, 28 – 34.

Melnyk, V. V. (2006). Interakciia v osvitnomu procesi: tehnologiia organizatsii [Interaction in academic process: technology of organization]. School management, 23 (133), 15 – 35.

Obskov, A. V. (2012). K probleme orhanizacii interaktivnoho obucheniia inostrannomu iazyku v vuze [To the problem of interactive foreign language training in high school]. Tomsk State Pedagogical University Bulletin), 11(126)/2012, 119 – 124.

Ziaziun, I. A. ed. (1989). Osnovy pedagogicheskogo masterstva [Basis for pedagogical mastery]. Moscow, 218.

Pometun, O. I. (2004). Aktyvni i interaktyvni metody navchannia: do pytannia pro dyferenciaciiu poniat [Active and interactive methods of training: to the issue terms differentiation]. Way of education, 3, 10 – 15.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.