Новітні методики у викладанні іноземної мови у професійній сфері

N Y Yamnych, N S Kharchuk, L R Dankevych

Анотація


У цій статті аналізується відбір, поєднання та системне впровадження методів викладання іноземної мови, використання яких у навчальному процесі сприяло б набуттю знань, умінь і навичок студентів. Особлива увага приділяється комунікативним методам навчання; пояснюється розмежування між поняттями «комунікативний» та «інтерактивний» метод навчання. В статті аналізується комбінування різних способів подання навчального матеріалу з використанням методики управління знаннями; досліджується технологія змішаного навчання, зокрема вивчається ефективність застосування методу кейсів для досягнення цілей навчання професійної іноземної мови та міжкультурної адаптації. Розглянуто різні аспекти застосування методу аналізу конкретних прикладів у викладанні англійської мови професійного спрямування; проаналізовано причини введення «case studies» у методики навчання іноземної мови професійного спрямування, а також надаються рекомендації щодо ефективного застосування даної методики на заняттях; розроблено підходи до

 

 


© Н. Ю. Ямнич, Н. С. Харчук, Л. Р. Данькевич,2017


вибору ситуацій і змісту завдань; визначено структурування видів діяльності, а також запропоновано методи їх оцінювання.


Повний текст:

PDF

Посилання


Bagramova, N. V. (1993) Lingvo-metodicheskie osnovy obuchenia leksicheskoi storone ustnoi rechi na angliiskom yazyke kak vtorom inostrannom v pedagogicheskom vuze: [Lingvo-methodical principles of teaching of lexical aspect of oral speech in English as the second foreign language in pedagogic higher education institution]. Saint Petersburg, 504.

Vardashkina, Е. V. Ispol’zovanie informatsionno-kommunikatsionnyh technologii v obuchenii angliiskomu yazyku studentov neyazykovyh vuzov. Avaible at: http://sibac.info/index.php/2009-07-01-10-21-16/1125-2012-02-09-10-30-07.

Dan’kevych, L. R., Yamnych, N. Yu. (2012). Zastosuvannia case-tehnologii u vykladanni angliis’koi movy profesiinogo spriamuvannia [The use of case technologies in teaching of English for specific purpose]. Naukovyi visnyk NULES of Ukraine. Series: Pedagogy, psychology, philosophy, 175 (3), 268 – 274.

Zagal’noevropeis’ki rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia / Naukovyi redactor ukrains’kogo vydannia doc. ped. sc., prof. S. Yu. Nikolaeva. – Кyiv: Lenvit, 2003. – 273p.

Zakharova, E.N. (2011). On competence-based approach in educational activity. The Bulletin of the Adyghe State University. Series: Pedagogy and Psychology, 4, 32 – 40.

Kostina, Е. V. (2010). Model smeshanogo obuchenia (Blended Learning) i yeie ispol’zovanie v prepodavanii inostrannyh yazykov [The model of blende learning and its use in foreign languages teaching]. Izvestia vysshih uchebnyh zavedenii. Series: The Humanities, 1 (2), 141 – 144.

Yamnych, N. Yu., Kharchuk, N. S. (2015). Innovations in current education quality management. Naukovyi visnyk NULES of Ukraine. Series: Philological sciences, 225 (2), 173 – 178.

Heap, J., Hornberger, N.H., Corson, D. (1997). Conversation analysis methods in researching language and education // Encyclopedia of Language and Education. Vol. 8: Research Methods in Language and Education. Dordrecht; Boston; London: Kluwer Academic Publishers, 217 – 225.

Patricia A. Duff. (2008). Case study research in applied linguistics. New York: Lawrence Erlbaum, 233.

Faltis, C., Hornberger, N.H., Corson, D. (1997). Case study methods in researching language and education // Encyclopedia of Language and Education. Vol. 8: Research Methods in Language and Education. Dordrecht; Boston; London: Kluwer Academic Publishers, 125 – 127.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.