Новітні методи комунікації в умовах глобальних трансформацій у світовій політиці



V V Chekaliuk, A O Llianova

Анотація


У статті досліджено сучасні методи комунікації, учені пропонують свої методи та нестандартні форми примноження людських ресурсів та наявного потенціалу націй. Група дослідників пропонують своє бачення процесів творення позитивного іміджу лідера і держави у взаємодії зі ЗМІ. Викладено висновки науково-практичної колаборації іміджмейкера-практика В. В. Чекалюк та психолога-філософа А. О. Ільянової, обґрунтовано взаємозв’язок, вплив державного іміджу, тиражованого у ЗМІ, на свідомість громадянина, підвищення патріотизму і формування подальшого іміджу України за кордоном і в самій країні. На основі опрацьованих матеріалів та науково-практичних експериментів, представлено концепцію підсилення бренда України. Запропоновано стратегію позиціонування предмета (об’єкта) іміджу, покрокову програму, що репрезентуватиме нашу державу в світі, конкретні рекомендації щодо участі України у світових рейтингових системах оцінювання державних брендів для успішного просування на міжнародній арені як інвестиційно та туристично привабливої країни. Запропоновано ввести в обіг й використовувати термін «медіаплацебо». Зміст дослідження відображає суть проблематики творення позитивного іміджу України у ЗМІ, підсилення політичної ваги країни, налагодження дипломатичних зв’язків.


Повний текст:

PDF

Посилання


Aiming [Elektronniy resurs] // The Free Dictionary. (2014). – Rezhim dostupu do resursu: http://www.thefreedictionary.com/aiming

Boulding, K. E. (1956). Portal K. Bouldinga na saytI Koloradskogo universitetu [Elektronniy resurs] / Kenneth Ewart Boulding // The Image. Rezhim dostupu do resursu: http://www.colorado.edu/econ/Kenneth.Boulding/.

Benedetti, F. (2012). The placebo response: science versus ethics and the vulnerability of the patient. World Psychiatry 11: 70–72 [Elektronniy resurs]. – 2012. – Rezhim dostupu do resursu: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3363375/.

Webster, N. (2005). American Dictionary of the English Language (1828 Facsimile Edition) is a book by Noah Webster / Noah Webster. – USA: (Foundation for American Christian Education), 2005.490 c.

Potseptsov, G. (2000). ImIdzhelogIya / GeorgIy Potseptsov. Moscow: Reflbuk K. Vakler, 768 s.

Pocheptsov, G. G.(1998). Imidzhelogiya: Teoriya i praktika / G. G. Pocheptsov. – K.: Izd - vo SP Adef - UkraYina, 393 s.

Effekt platsebo - vovse ne samovnushenie?(2012) [Elektronniy resurs] // zhurnal PNAS. Rezhim dostupu

do resursu: http://www.pravda.ru/science/planet/humanbeing/22-09-2012/1128468-placebo-0/.

Marcel Schwantes Servant Leadership Hub, 5 Things People With Emotional Intelligence Do When Their Buttons Are Pushed, - Rezhim dostupu do resursu: https://www.inc.com/author/marcel-schwantes


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.