Особливості використання кейс-методу в процесі викладання англійської мови на немовних спеціальностях



DOI: http://dx.doi.org/10.31548/philolog2021.01.132

L O Sikorska, V A Loboda

Анотація


Анотація. У статті розглянуто особливості використання кейс-методу у процесі викладання англійської мови у вищих навчальних закладах на немовних спеціальностях. Проаналізовано підходи вчених до трактування поняття «кейс-метод». Аналіз теоретичної літератури допоміг сформулювати визначення поняття «кейс-метод». Розглянуто етапи та принципи створення кейсу, його структурні компоненти та види. У статті зазначається, що через велику різноманітність видів кейсів, а також підходів до їх класифікації, кейси можна розробляти залежно від цілей та завдань, які встановлює викладач. Зазначено, що важливими факторами для впровадження кейс-методу у викладання англійської мови на немовних спеціальностях є послідовна організація навчальної діяльності та ретельний підбір матеріалів для кейсів, що потребують грунтовної підготовки викладача з обов’язковим врахуванням рівня комунікативних навичок студентів. Огляд основних переваг та недоліків застосування досліджуваного методу дозволив обґрунтувати важливість кейс-методу як ефективного інструменту для формування професійної компетентності у вивченні англійської мови та розвитку комунікативних та творчих вмінь студентів. Виявлено, що використання кейс-методу при навчанні англійської мови сприяє підвищенню інтересу студентів до іноземної мови шляхом розгляду конкретних бізнес-ситуацій, пов’язаних з реальним життям.


Повний текст:

PDF

Посилання


Androchtyk, I. V. (2013). Vykorystannia keis-metodu v protsesi pidhotovky maibutnikh pedahohiv [Use of case studies in the training of future teachers]. Khmelnytskyi, 181-188. [in Ukrainian].

Bobohudzhaev, Sh. I. (2006). Innovatsionnyie metodyi obucheniya: osobennosti keys-stadi metoda obucheniya i puti ego prakticheskogo ispolzovaniya [Innovative methods of teaching: the peculiarities of the case-study method and ways of its practical use]. Tashkent: IQTISOD-MOLIYA, 88. [in Russian].

Dolgorukov, A. Metod case‐study kak sovremennaia tekhnologiia professionalno‐orientirovannogo obucheniia. Retrieved from http://www.evolkov.net/case/case.study.html [in Russian].

Kovalyova, S. M. (2012). Keis-metod u systemi profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv u Velykii Brytanii [Case method in the system of professional training of teachers in Great Britain]. (Extended abstract of PhD diss.). Zhytomyr, 262. [in Ukrainian].

Sheremeta, I. M., & Kanishchenko, L. H. (1999). Keismetod: Z dosvidu vykladannia v ukrainskii biznes-shkoli [Case method: From teaching experience in Ukrainian business school]. Sydorenko, O.I. (ed.). Kyiv: Tsentr innovatsii ta rozvytku, 25-31. [in Ukrainian].

Anderson, E., Schiano, B. (2014). Teaching with Cases: A Practical Guide. HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS, 304.

David, Thomas (2003). Case Studies for ELT: a source of motivation. Cahiers de l'APLIUT, Vol. XXII № 2, 2003. Retrieved from https://journals. openedition.org/apliut/3730?lang=en

https://doi.org/10.4000/apliut.3730

Lane, H. (1992). International management behavior: Introduction to the cases and case method. PWS-Kent, 628.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.