Граматичні помилки в англомовному письмовому академічному дискурсі



DOI: http://dx.doi.org/10.31548/philolog2021.04.001

I S Bakhov, L F Lozynska, A D Alyeva

Анотація


Анотація. Вивчення граматичних основ, а також правильного оформлення словосполучень, речень, текстів, розпізнавання граматичних форм у мові та у письмі впливає на формування граматичних навичок в учасників англомовного академічного дискурсу. Мета дослідження – розкрити особливості допущення граматичних помилок в англомовному письмовому академічному дискурсі. Встановлено, що важливе місце у англомовному письмовому академічному дискурсі посідає граматика як основа граматичної будови мови. Зясовано, що допущення граматичних помилок в англомовному письмовому академічному дискурсі відбувається через: недотримання вимог використання артиклів; безпідставне використання прийменника «of», до прикладу, з іменниками, що є назвами істот; неправильне використання прийменників «to», «for», «of», «from»; використання прикметника «own» без присвійного займенника; недотримання вимог використання видових та часових форм дієслова; використання іменників у формі означення; неправильну побудову структури речення; неузгодження підмета з присудком; недотримання вимог сполучення слів тощо. Розглянуто особливості англомовного письмового академічного дискурсу у контексті аналізу програм навчальних дисциплін, розроблених провідними закладами вищої освіти України. Розкрито параметри, за якими проводиться оцінювання академічних письмових текстів. Проаналізовано особливості англомовного академічного письма. Відзначено, що як варіант уникнення граматичних помилок в англомовному письмовому академічному дискурсі, потрібно використовувати сучасні програми і сервіси, зокрема програми для перевірки англомовного академічного письма на наявність граматичних помилок, зокрема програми «Microsoft Word», «Ginger», «OnlineCorrection», «Hemingway App», онлайн-сервіс «Grammarly», «Virtual Writing Tutor», сервіс «Sentence Checker. Перспективи наступних розвідок вбачаються у проведенні комплексного дослідження особливостей англомовного академічного дискурсу.


Повний текст:

PDF

Посилання


Varenko, T. K. (2013). Osoblyvosti akademichnogho dyskursu v anghlijsjkij ta ukrajinsjkij movakh (na bazi kontentu veb-sajtiv VNZ Ukrajiny ta anghlomovnykh krajin) [Features of academic discourse in English and Ukrainian (based on the content of the websites of universities of Ukraine and English-speaking countries)]. Naukovi zapysky. Serija «Filologhichna», 159-162.

Dziman, Gh. M. (2014). Zhanrovo-stylistychni aspekty formuvannja anghlomovnoji kompetentnosti studentiv-maghistrantiv u pysjmi [Genre and stylistic aspects of the formation of English-language competence of undergraduate students in writing]. Visnyk Chernighivsjkogho nacionaljnogho pedaghoghichnogho universytetu. Serija: Pedaghoghichni nauky, 119. 51-54.

Zubenko, T. V. (2018). Formuvannia anhlomovnyi navychok pysma zasobamy informatsiinykh tekhnolohii [Formation of English-language writing skills by means of information technology]. Humanitarnyi visnyk Poltavskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Yuriia Kondratiuka: zb. nauk. prats, 3. 221-227.

Kokhalyk, Kh. M. (2019). Spetsyfika anhlomovnoho akademichnoho pysma [Specifics of English academic writing]. V: Lvivskyi rehionalnyi instytut derzhavnoho upravlinnia Natsionalnoi akademii derzhavnoho upravlinnia pry Prezydentovi Ukrainy, Problemy rozvytku publichnoho upravlinnia v Ukraini: Materialy naukovo-praktychnoi konferentsii za mizhnarodnoiu uchastiu, Lviv, 11–12 kvit. 2019. Lviv, 237-239.

Panchenko, I.M., Malynovsjka, I. V. (2017). Akademichne pysjmo jak neobkhidna skladova pidghotovky doktoriv filosofiji z anghlijsjkoji movy fakhovogho sprjamuvannja linghvodydaktychnyj aspekt [Academic writing as a necessary component of the training of doctors of philosophy in English professional specialty linguodidactic aspect]. Linghvistyka KhKhI stolittja: novi doslidzhennja i perspektyvy, 147-153.

Maslova, T (2016). Dialoghizacija uchasnykiv anghlomovnogho akademichnogho dyskursu [Dialogization of participants of English-language academic discourse].V: Hlukhivskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni Oleksandra Dovzhenka, Suchasna inshomovna osvita v Ukrajini ta zakordonom: stan, vyklyky i perspektyvy: Materialy II mizhreghionaljnogho naukovo-praktychnogho seminaru za uchastju vchenykh Ukrajiny ta zarubizhzhja, 148-152.

«English Academic Writing (Akademichne pysjmo anghlijsjkoju movoju): Proghrama navchaljnoji dyscypliny.URL:http://www.asp.univ.kiev. ua/doc/ENGLISH_A_%20W/EAW_UF.pdf

Pysjmovyj naukovyj dyskurs: Robocha proghrama. URL:http://dspace.vspu.edu.ua/ handle/123456789/5717

Anghlomovnyj dyskurs: Robocha proghrama navchaljnoji dyscypliny. URL:https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/11384/1/V_Katernyuk_AD_GI.pdf

Stetsenko, O. Ye. (2016). Aktualnist rozvytku navychok anhlomovnoho akademichnoho pysma v protsesi napysannia ese studentamy nemovnykh VNZ [The relevance of the development of English-language academic writing skills in the process of writing essays by students of non-language universities]. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 16: Tvorcha osobystist uchytelia: problemy teorii i praktyky, 26. 122-128.

Sydorenko, S. I., Hudmanian, A. H. (2020). Typovi pomylky perekladu anotatsii do naukovykh statei anhliiskoiu movoiu [Typical mistakes in translating annotations to scientific articles in English]. Fakhovyi ta khudozhnii pereklad: teoriia, metodolohiia, praktyka: zbirnyk naukovykh, 65-73.

Hromohlasova, V. (2019). 7 bezkoshtovnykh servisiv dlia perevirky hramatyky, na yaki mozhna poklastysia. Grade Education Centre. URL: https://grade.ua/uk/blog/7-best-grammar-checkers/

Kornjeva, Z. M., Driman, Gh. M. (2019). Kryteriji ocinjuvannja anghlomovnoji kompetentnosti v akademichnomu pysjmi majbutnikh oficeriv z informacijnykh tekhnologhij [Criteria for assessing English-language competence in the academic writing of future information technology officers]. V: Derzhavnyi vyshchyi navchalnyi zaklad «Kyivskyi natsionalnyi universytet imeni Vadyma Hetmana», Strateghiji mizhkuljturnoji komunikaciji v movnij osviti suchasnykh universytetiv: zb. materialiv V Mizhnar. nauk.-prakt. konf. II Mizhnar. nauk. konghresu SMART SOCIETY 2019, Kyiv, 11–12 kvit. 2019. Kyiv, 222-226.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.