Лідерство як сучасна євангельська практика учнівства в східноєвропейському контексті

В. Станкевич

Анотація


У статті представлено осмислення лідерства як сучасної євангельської практики учнівства. Доведено, що християнське лідерство доби постмодерну осмислюється не як керівництво рядови­ми вірними та суспільством, а як сам процес підготовки потенційного лідера як служителя для різних соціальних груп. Підготовка лідерів розглядається на прикладі аналізу освітнього проекту «Школа без стін». Згідно методології А. Макінтайра, який запропонував вважати відродження будь-якої діяльності, що здійснювалася в минулому, практикою, що є лише подобою діяльності, що відроджується. В даній статті практикою учнівства є неформальний підхід до навчання та підготовки лідерів служіння в церкві та суспільству. Припускається, що запропонований підхід формування лідерів є спробою відродити новозавітний ідеал учнівства.

Повний текст:

PDF

Посилання


Bonkhoffer, D. (1992). Sleduya Khristu [Following Christ]. Chicago, USA: SGP, 262.

Exclusive interview with the rector of Donetsk Christian University Michael Cherenkov. Available at: http://www.christianmegapolis.com

Makdonal'd, V. (1995). Istinnoye uchinichestvo [True Teaching]. Odessa, Ukraine: CLV, 125.

MacIntyre, A. (2002). Pislyachesnoty. Doslidzhennya z teoriyimorali [After virtue. Research on the theory of morality]. Kiev, Ukraine: Spirit and Lit, 436.

Meleshko, A., Teteryatnikov, K., Cherenko, M. (2017). Missiya v Yevrazii: opyt i novyye initsiativy yevangel'skikh tserkveĭ [Mission in Eurasia: experience and new initiatives of evangelical churches]. Kуiv, Ukraine: Mission Eurasia, 198.

Negrov, A., Penner, P., Cherenkov, M. (2017). Vera i trud: khristianskaya missiya i liderstvo v professional'noy deyatel'nosti [Faith and work: Christian mission and leadership in professional work]. Kiev, Ukraine: Mission Eurasia, 320.

Penner, P. (2014). Missiologiya i germenevtika. Prochteniye bibleyskikh tekstov v kontekste missii [Missiology and hermeneutics. Reading the Bible texts in the context of the mission]. Cherkassy, Ukraine: Colloquium, 312.

Petti, S. (2016). Vzglyad na bogoslovskoye obrazovaniye v stranakh Tsentral'noyi Vostochnoy Yevropy [A look at the theological education in Central and Eastern Europe] Korosten-Irpen-Kiev, Ukraine: Triada S, 96.

Responses of the director of "School without walls" to the questions of the web conference Available at: http://www.invictory.com/news/story-66191-%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0-%D0%B1%D0%B5% D0%B7-%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD.html.

Teteryatnikov, K. (2016). Shkola bez sten kak model' vzaimodeystviya mezhdu tserkov'yu I akademiyey [School without walls as a model of interaction between the church and the academy], Bogomysliye, 19, 60-72.

Teteryatikov, K. School without walls as a model of interaction between the church and the academy Available at: https://risu.org.ua/ru/index/blog/~konstt/66211/.

Cherenkov, M. School without walls Available at: https://www.youtube.com/watch?v=9L1bHVr0BdI.

School without walls as a model of non-formal education for the preparation of leaders of ministries in post-Soviet countries Available at: http://re-vision.pro/2016/05/2768.

Meleshko, A., Golovin, S., Teteratnikov, K., Pankov, S., Kondyuk, D., Negrov, A., Zhibrik A., Dubrovsky, M., Gorenkov, D. (2016). Shkola bez sten: sleduyushchiy shag [School without walls: the next step]. Korosten, Ukraine: MCHP «Triada», 326.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.