Значення герменевтичного досвіду у філософії мистецтва Г. Г. Гадамера



Олена Дмитрівна Лаута

Анотація


Проаналізовано герменевтичний досвід Г. Г. Гадамера у мистецтві, зосереджена увага на баченні мистецтва як саморепрезентації буття. Мистецтво – одна із фундаментальних характеристик, до яких вдається Гадамер, щоб проілюструвати основні засади герменевтичного досвіду. Вихідним фактом філософсько-герменевтичної онтології мистецтва за Гадамером є єдність мистецького твору з мовною традицією, яка розкриває нам світ мистецького твору. З цього факту випливає інтенційний характер буття мистецького твору. Можна зазначити, що герменевтичний досвід, відповідно до Г. Г. Гадамера, виявляє відкритість як його фундаментальну налаштованість, завдяки чому стає можливою діяльність досвіду в усіх його регіонах і його здатність пов'язуватися з іншими сферами, зокрема свідомістю та мовою.


Повний текст:

PDF

Посилання


Vynohradov, M. F. (1983). Myko F. Prohramma teksta. Sovremennie zarubezhnie lyteraturnie tendentsyy [Miko F. Program text. Modern foreign literary trends]. Moscow, Russia: YNYON, 154-161.

Gadamer, G.-G. (2001). Aktualnist prekrasnoho. Hermenevtyka i poetyka : vybrani tvory [Relevance of the beautiful. Hermeneutics and Poetics: Selected Works.]. Kyiv, Ukraine: Yunivers, 51-99.

Gadamer G.-G. (1988). Ystyna y metod. Osnovy fylosofskoi hermenevtyky [Truth and method. Basics of Philosophical Hermeneutics] Moscow, Russia: Prohress, 704.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.