Екоосвіта та освітнє середовище: місія університету
Анотація
Досліджено роль університетів у здійсненні екологічної освіти та
екологізації освітнього процесу, розглянуто особливості екоосвітніх практик в університетах, зокрема практики організації освітнього середовища, яким є університетський кампус (університетське містечко). Проаналізовано концепцію «зеленого», або «збалансованого», кампусу. Обґрунтовано необхідність трансформації успішності окремих
проектів у системні інституціональні зміни.
Посилання
Дем’янчук О. Освітня політика й управління освітою в перехідний період: теоретичні засади та практичне втілення / О. Дем’янчук // Освіта для демократії. – К. : Альтерпрес, 2000. – С.15–23.
Д’юї Дж. Досвід і освіта / Дж. Д’юї ; [пер. з англ.]. – Львів : Кальварія, 2003. – 84 с.
Карпюк А. А. Енергоефективний кампус – шлях до сталого розвитку університету. – [Електрон. ресурс] / А. А. Карпюк. – Режим доступу : http://pt.slideshare.net/greencubator/anatoliy-karpyuk-energoefektyvnyy-kampusshlyach-do-stalogo-rozvytku-universytetu
Квіт С. Алгоритм Університетського розвитку / С. Квіт // Університетська автономія. – К. : Дух і Літера, 2008. – С.12–30.
Леопольд О. Календарь песчаного графства / О. Леопольд. – М. : 1983. – 248 с.
Мінаков М. Дійсність Університету: між науковим універсалізмом та українським трайбалізмом / М. Мінаков // Університетська автономія. – К. : Дух і Літера, 2008. – С. 84–92.
Пелікан Я. Ідея університету: переосмислення / Я. Пелікан [пер. з англ.]. – К. : Дух і літера, 2008. – 360 с.
«CORE/ECO» – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.oa.edu.ua/ua/foreign/exchange_program/core_eco
Green Universities: 25 Of The World’s Greenest Campuses. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.huffingtonpost.ca/2013/01/14/greenuniversities_n_2474391.html
Orr D. The Architecture of Science // Conservation Biology. – 1999. – Vol. 13. – № 2. – Р. 228–231.
Sharp L. Green campuses: the road from little victories to systemic transformation / L. Sharp // International Journal of Sustainability in Higher Education. – 2002. – Vol. 3. – № 2. – Р.128–145. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://enviro.lclark.edu/resources/LewisandClark/Planning/GreenCampuses.pdf
Sustainable Campus Framework Concept. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://actjust.ceu.hu/framework%20concept.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).