Європейська інформаційна магістраль в майбутнє: соціально-антропологічна цінність
Анотація
Проаналізовано новітній стан світового інформаційного середовища, що виникає у добу таких електронних медіумів, як «Інтернет», «Інтернет речей», «Обчислювальні хмари», «Grid-мережі», «Промисловий Інтернет», «Мережі безпілотного транспорту 4.0» і ін. Показано, що це медіумне середовище стає своєрідною науково-технологічною магістраллю в майбутнє.Посилання
Карр, Е. (1877). Grundlinien einer Philosophie der Technik. Westermann, 388.
Florenskiy, P. A. (1993). Organoproyektsiya / Russkiy kosmizm: antologiya filosofskoy mysli. [Organism / Russian cosmism: an anthology of philosophical thought]. Moscow: Pedagogy-Press, 368.
McLuhan, M. (2003). Ponimaniye media: vneshniye rasshireniya cheloveka [Understanding Media: The Extensions of Man]. Moscow: Canon-press, 464.
Geyts, B. (1996). Doroga v budushcheye [The road to the future]. Moscow: Russian Edition, Channel Trading Ltd, 312.
Kahn, J. (1993). Building and Rescuing the Information Superhighway. Available at: http://www2.lbl.gov/Science-Articles/Archive/information-superhighway.html.
Besser, H. (1995). The Information SuperHighway: Social and Cultural Impact. Available at: http://www2.lbl.gov/Science-Articles/Archive/information-superhighway.html.
Kastel's, M. (2004). Galaktika Internet. Razmyshleniya ob Internete, biznese i obshchestve. [The Internet Galaxy. Reflections on the Internet, business and society.]. Ekaterinburg: U-Factorium, 328.
Kastel's, M. (2000). Informatsionnaya epokha: ekonomika, obshchestvo i kul'tura [The Information Age: Economy, Society and Culture]. Moscow: GU VSHE, 608.
Rheingold, G. (2006). Smart crowd: a new social revolution [Smart Mobs: The Next Social Revolution]. Moscow: FAIR-PRESS, 416.
Lanir, Dzh. (2011). Vy ne gadzhet. Manifest [You are Not a Gadjet: A Manifesto]. Moscow: Astrel', Corpus, 320.
Anderson, K. (2008). The End of the Theory. Available at: www.wired.com/science/discoveries/magazine/%2016-%2007/pb_theory.
Yemelin, V., Tkhostov, A. Tekhnologicheskiye soblazny sovremennogo obshchestva: predel vneshnikh rasshireniy cheloveka [Technological temptations of modern society: the limit of external extensions of a person]. Questions of philosophy, 2, 84-90.
Garfunkel', S. (2004). Vse pod kontrolem: kto i kak sledit za toboy [Everything is under control: who and how watching you]. Ekaterinburg: U-Factorium, 99.
Horbanʹ, A. N. (2000). Neyroynformatyka: kto my, kuda my ydem, kak putʹ nash yzmerytʹ [Neuroinformatics: Who are we, where we go, how our way is to measure]. Computing Technologies, 4, 10-14.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).