Методологічні засади створення та використання електронних навчальних ресурсів в системі вищої освіти
Анотація
Сучасні тенденції підготовки студентів в умовах глобалізаційних та
євроінтеграційних процесів ґрунтуються на використанні систем електронного
навчання з доступом студентів до електронних навчальних матеріалів, сервісів
для колективної роботи в синхронному та асинхронному режимі, масових
відкритих он-лайн навчальних курсів, засобів для формальної, неформальної та
інформальної освіти. У статті висвітлюються методологічні підходи, процеси
та стандарти розробки електронних навчальних ресурсів у системі вищої освіти.
Повний текст:
PDFПосилання
Ваховская М. Ю. К вопросу об особенностях и области приминения АВС –
анализа. [матер. доп. на конф. “Маркетинг и логістика в системі менеджменту” НУ
Львівська політехніка”, 9– 11 жовтня 2014 р.] /Ваховская М. Ю.–Логистика: проблемы и
решения.–№1.– 2014. – С. 84–86.
Волкова І.М. Маркетингові засади розвитку підприємств
молокопродуктового підкомплексу [Електронний ресурс] / І.М. Волкова // Режим доступу:
httр://www.nbuv.gov.ua/рortal/Soс_Gum/Vvіem/2011_1/7.рdf
Економіка виробництва молока і молочної продукції в Україні / За ред. П.Т.
Саблука і В.І. Бойка – К. : ННЦ ІАЕ. – 2015. – 340 с.
Касянчук В. Проблеми безпечності української молочної продукції
//Продукты & ?нгредиенты. – 2012. – №5. – С.54-56.
Корабахіна А. Ю. Особливості застосування АВС-аналізу у процесі
формування товарного асортименту сільськогосподарської продукції // Вісник аграрної
науки Причорномор’я. – 2014. – Т. 2, Вип. 3.
Кондратюк Д. М. АВС-аналіз як інструмент зростання результативності
діяльності сільськогосподарського підприємства / Д. М. Кондратюк // Матеріали сьомої
міжфакультетської науково-практичної конференції молодих вчених, 20 трав. 2011 р. –
Житомир: Житомирський національний агроекологічний університет, 2011. – С. 35 - 38
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.