Анотація
У статті представлені результати наукового обґрунтування та експериментальної апробації процесу організації контролю знань майбутніх учителів англійської мови з використанням дистанційного навчання. Уточнено сутність та структура поняття «професійна компетентність» майбутнього учителя іноземної мови, основним компонентом структури зазначеного поняття є комунікативна компетентність. Автором обґрунтовано критерії сформованості професійної компетентності: мотиваційний, лінгвосоціокультурний, методичний; інформатичний. Охарактеризовано рівні професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови: високий, середній та низький. Розглянуто сучасний стан організації контролю знань майбутніх учителів англійської мови з використанням дистанційного навчання. Представлено досвід впровадження технологій дистанційного навчання у фахову підготовку студентів, його ефективність доведена результатами формувального етапу експерименту.