ЕКСПЕРМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТВНОСТІ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ УЧТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ З ВКОРСТАННЯМ ДСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ



О.О. ГНЄДКОВА

Анотація


У статті представлені результати наукового обґрунтування та експериментальної апробації процесу організації контролю знань майбутніх учителів англійської мови з використанням дистанційного навчання. Уточнено сутність та структура поняття «професійна компетентність» майбутнього учителя іноземної мови, основним компонентом структури зазначеного поняття є комунікативна компетентність. Автором обґрунтовано критерії сформованості професійної компетентності: мотиваційний, лінгвосоціокультурний, методичний; інформатичний. Охарактеризовано рівні професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови: високий, середній та низький. Розглянуто сучасний стан організації контролю знань майбутніх учителів англійської мови з використанням дистанційного навчання. Представлено досвід впровадження технологій дистанційного навчання у фахову підготовку студентів, його ефективність доведена результатами формувального етапу експерименту. 

Повний текст:

PDF

Посилання


Баркасі В. В. Формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов (1997–2004 рр.) : дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Баркасі Вікторія Володимирівна. – Одеса, 2004. – 254 с

Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербикций. - М.: Высшая школа, 1991. – 207 с.

Воловник В.Є. Логістичний підхід до організації управління і контролю якості нав-чального процесу у вищій школі / Воловник В.Є. // Наукова освіта – 2005. – № 7-8. – С. 141-145.

Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»). – К.: Райдуга, 1994. – 61 с.

Долгова Л.А. Культурная модель профессионального развития учителя / Долгова Л.А., Захарова Л.П., Шилова Л.Н. // Языковое образование в национально-культурном наследии России: исторические традиции, современность, взгляд в будущее. Тезисы до-кладов к конференции. – М.: АПК и ПРО, 2001. – С. 207 – 210.

Дудышева Е.В. Реализация полилингвального дистанционного обучения в Вузе / Е.В.Дудышева, Е.А.Шестакова – 2007 – 7c.

Єрмаков І. Г. Феномен компетентісно спрямованої освіти / І.Г. Єрмаков // Крок за кроком до життєвої компетентності та успіху. – К. : Лат і К, 2003. – С.17-26.

Журавлёв В.?. Стандарты в формировании и поддержании профессионализма педагогов / В.?. Журавлёв // Проблемы обновления содержания общего образования – Ростов-на-Дону: РП?, 1992. – 100 с.

Заболотська О. О. Методика викладання іноземних мов у ВНЗ / О. О. Заболотська. – Херсон : Айлант, 2010. – 288 с.

Зеер Э. Ф. Модернизация профессионального образования: компетентностный поход: уч. пос. / Э. Ф. Зеер, А. М. Павлова, Э. Э. Сыманюк. – М. : Московский психолого-социальный институт, 2005. – 216 с.

Колесникова ?. А. Теоретико-методологическая подготовка учителя к воспита-тельной работе в цикле педагогических дисциплін [Текст] : дисс. … доктора пед. наук: 13. 00. 04 / Колесникова ?рина Андреевна. – Л., 1991. – 449 с.

Леонтьев А.А. Педагогическое общение / А.А. Леотьев – М.: Знание, 1979 – 48с., 4

Маркова А. К. Психология профессионализма / Аэлита Капитоновна Маркова. – М.: Знание, 1996. – 308 с.

Талызина Н.Ф. Педагогическая психология./ Талызина Н.Ф – М.: Академия, 1998. - 288 с.

Харитонова Н. В. Формирование профессиональной компетентности будущих педагогов в процессе изучения иностранного языка: автореф. дис. на соискание научной степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Н. В. Харитонова. –Магнитогорск, 2002. – 24 с.

Чошанов М. А. ?нженерия обучающих технологий / М. А. Чошанов. — 2-е изд. (эл.). — М. : Б?НОМ. Лаборатория знаний, 2013. — 239 с

Шакуров Р. X. Конфликты в педагогических коллективах и пути их преодоления / Шакуров Р. X., Алишев Б. С. Причины // Вопросы психологии.— 1986.— № 6.— С. 67—76.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.