Світовий досвід використання інформаційних технологій під час професійної підготовки майбутнього фахівця з охоронної діяльності
Анотація
В статті розглянуто проблему оцінювання рівнів сформованості професійних компетентностей майбутніх викладачів вищих навчальних закладів. Обґрунтовано необхідність створення моделі діагностування рівнів розвитку загальнопрофесійних компетентностей науково-педагогічних працівників на основі створення відповідного програмно-діагностичного комплексу. Розкрито сутність програмного комплексу як цілісності взаємопов’язаних програм, що узгоджені за функціями і форматами, мають одноманітні й чітко визначені інтерфейси та утворюють завершений інструментарій для розв’язання широкого спектру задач.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.