СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМ З СНДРОМОМ ДАУНА В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТ




Анотація


У статті розглянуто характерні психофізіологічні особливості соціальної взаємодії дітей з синдромом Дауна. Охарактеризовано основи та принципи роботи з такими дітьми, висвітлено особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми з синдромом Дауна в системі закладів дошкільної освіти.


Повний текст:

PDF

Посилання


Войтко В.С. Навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами: сучасні підходи: навч.-мет. посібник. Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», 2016. 84 с.

Красовська Л.Г. Робота педагогічного колективу з родинами розумово відсталих учнів. Дефектологія. 1986. № 2. С.34.

Мастюкова Є.М. Лікувальна педагогіка: ранній і дошкільний вік: Поради педагогам і батькам з підготовки до навчання дітей з особливими потребами в розвитку. Москва: Владос, 1997. С.173.

Медведєва Т.П. Комплексний розвиток дітей з синдромом Дауна: групові та індивідуальні заняття: методичний посібник. Москва: Благодійний фонд «Даунсайд Ап», 2004. 368 с.

Мішина Г.А. Форми організації корекційно-педагогічної роботи фахівця-дефектолога з родиною, яка виховує дитину раннього віку з порушенням психофізичного розвитку (методичні рекомендації). Дефектологія. 2001. № 1. С.60-65.

Савицький А.М. Особливості раннього розвитку дітей з синдромом Дауна. [online], Режим доступу : http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.