LLearning environment and stress resistance of students
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2019.02.066Анотація
The article analyzes the problem of the influence of the learning environment of the university on the development of student's stress resistance. Learning environment is considered as a system of social and cultural contexts, within which the professional experience of the person is formed. Psychological and pedagogical conditions are defined according to the physiological, personal, activity, evaluation, social and cultural components of the learning environment. They contribute to the development of students' stress resistance.Посилання
Bates A.W. (Tony). Teaching in a Digital Age. Guidelines for designing teaching and learning. 2015, URL: https://opentextbc.ca/teachinginadigitalag
Glossary of Educational Reform. URL: https://www.edglossary.org/learning-environment/i
Hutchinson Linda Educational environment BMJ v.326(7393); 2003 Apr 12 . URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/ pmc/articles/PMC1125718/
https://doi.org/10.1136/bmj.326.7393.810
Khutornaya M. L. Model razvitiya stressoustoychivosti studentov v usloviyakh intellektualnykh ispytaniy [Model of development of stress tolerance of students in intellectual conditions]. Vestnik TGU. 2009. №7. [Elektronniy resurs]. Rezhim dostupu: https://cyberleninka.ru/article/n/model-razvitiya-stressoustoychivosti-studentov-v-usloviyah-intellektualnyh-ispytaniy.
Korolchuk V.M. Psykholohichni determinanty stiikosti osobystosti do dii stresohennykh faktoriv [Psychological determinants of personality stability to the action of stress factors]. Problemy ekstremalnoi ta kryzovoi psykholohii. 2013. Vyp. 14. Chastyna I. - S. 153-192.
Leontyev D. A. Mnogourov-nevaya model vzaimodeystviya s neblagopriyatnymi obstoyatelstvami: ot zashchity k izmeneniyu [Multilevel model of interaction with unfavorable circum-stances: from protect to change]. Psikhologiya stressa i sovladayushchego povedeniya: materialy III Mezhdunar. nauch. - prakt. konf. Kostroma. 26-28 sent. 2013 g.: v 2 t. / otv. red.: T. Kryukova i dr. 2013. T. 1. 284 s.
Savenkov A. Obrazovatelnaya sreda [Education environment]. Shkolnyy psikholog № 19 -20. 2008. [Elektronniy resurs]. Rezhim dostupu: http://psy.1september.ru/index.php?year=2008&num=20.
Vygotskiy L. S. Pedagogi-cheskaya psikhologiya [Pedagogical Psy-chology]. M.: Pedagogika-Press. 1999. 536 s.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).