Уявлення про старість і ставлення до неї в юнацькому віці



DOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog2019.02.078

A.V. Shamne, Y.I. Evpak

Анотація


У статті розглядаються уявлення представників юнацького віку про феномен старості. Подано результати емпіричного дослідження уявлення про старість і ставлення до неї студентів 19-22 років (n = 68) на основі використання опитувальника міжпоколінної толерантності та проективної методики Нюттена. Проаналізовано позитивні та негативні стереотипи, які пов’язані із старінням і старістю в аспекті відносин між поколіннями, оцінок і атитюдів сучасної молоді.  Автори розглядають рівень толерантності до феномену старості, зміст і форми прояву толерантних та інтолерантних установок по відношенню до людей похилого віку у юнацькому віці. Як показали результати теоретичного та емпіричного аналізу представники «третього віку» у сучасному суспільстві часто опиняються на позиції соціальних аутсайдерів, тому у статті проаналізовано шляхи мінімізації масштабів прояву ейджизму і його негативних наслідків. 

Повний текст:

PDF

Посилання


Ancyferova L.I. (2001) Psihologiya starosti: osobennosti razvitiya lichnosti v period pozdnej vzroslosti [Psychology of old age: features of personality develop-ment in late adolescence]. Psiholog-icheskij zhurnal. № 3. S. 86-99.

Gluhanyuk N.S. Gershkovich T.B. (2003) Pozdnij vozrast i strategii ego osvoeniya [Late age and strategies for its development]. Moskva: Moskovskij psi-hologo-socialnyj institut. 112 s.

Ermolaeva M.V. Prakti-cheskaya psihologiya starosti [Practical psychology of old age]. Moskva: Izdatelstvo EKSMO-Press, 2002. 320 s.

Miklyaeva A.V. (2009) Vozrastnaya diskriminaciya kak socialno-psihologicheskij fenomen [Age discrimi-nation as a socio-psychological phe-nomenon]. SPb.: Rech. 160 s.

Smolkin A. A. (2004) Sociokultur-naya dinamika otnosheniya k starosti [Socio-cultural dynamics of the relation to old age]: dis…. kand. sociol. nauk : 22.00.04. Saratov. 144.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.