Методика формування мотивації учіння студентів в аграрних закладах вищої освіти
DOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog2020.04.031
Анотація
У статті розкрито сутність і структуру поняття «мотивація учіння студентів», визначено педагогічні умови та шляхи підвищення рівня мотивації учіння студентів у аграрному закладі вищої освіти. Представлено модель формування мотивації учіння студентів та показано результати опитування студентів НУБіП України щодо особливостей їх навчальної мотивації. Розглядаються зовнішні та внутрішні причини зниження рівня мотивації, а також надаються методичні рекомендації викладачам щодо підвищення рівня мотивації учіння студентів.
Повний текст:
PDFПосилання
Variy M. Y. General psychology. Kyiv: "Center for Educational Literature", 2009.
Fradynska A. P. Motivation as a factor in shaping the professional expectations of future professionals. Psychological perspectives.2011.№8. P. 270-278.
Yaremenko L. Motivation of the educational process as a pedagogical problem. Higher education in Ukraine. 2014. P. 69-74.
Chernyak N. O. Formation of motivation of students to study in higher education. URL: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2618 (accessed 11 October 2020).
Trygub I. P. Motivation of students as one of the main factors of successful professional training. Scientific notes of the National University "Ostroh Academy". Series: Philological. 2014. №48. P. 315-318.
Vasyuk O. V., Vyhovska S. V., Vyhovsky A. Y. Motivation of students' educational activity: monograph. National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine. Kyiv: CP "Comprint, 2018. 188 p.
Sopivnyk R. Motyvatsiia navchannia studentiv spetsialnosti "Profesiina osvita" Humanitarni studii: pedahohika, psykholohiia, filosofiia. 2019. Vyp. 10(4). S. 93-99
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.