НАВЧАЛЬНЙ ПРОЦЕС І ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВТРВАЛІСТЬ СТУДЕНТІВ



О. А. Дьомін

Анотація


В статті подаються результати психолого-педагогічних дослі-
джень на основі яких розкривається залежність якості навчання у ви-
щому навчальному закладі від внутрішнього енергетичного ресурсу
особистості студента. Встановлено тенденцію спрямованості особи-
стісного ставлення до навчальної праці у студентів, що мають надли-
шок внутрішньої енергії та у студентів, які мають малий ресурс цієї
енергії. Виявлені канали та чинники формування у студентів інтелек-
туальної витривалості. Вказані резерви прискорення нейтралізації ас

тенічних мотивів негативної модальності на першому (найскладнішо-
му) етапі формування інтелектуальної витривалості. Встановлено,
що найкращі результати навчальної діяльності студентів досягають
ті викладачі, які запроваджують інноваційні педагогічні технології з
врахуванням чинників формування інтелектуальної витривалості студентів при завантаженні їх самостійною навчальною роботою.


Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.