АКТВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТЧНХ ЗАНЯТЬ У ВЩХ АГРАРНХ НАВЧАЛЬНХ ЗАКЛАДАХ І – ІІ РІВНЯ АКРЕДТАЦІЇ ПР НАВЧАННІ СПЕЦІАЛЬНХ ДСЦПЛІН



Н. С. Журавська, Н. М. Шерембей, О. Ф. Попова

Анотація


В статті розглядається важлива роль методів пізнавальної
діяльності у формуванні фахівця, які доцільно використовувати на
практичних заняттях. Акцентується увага, що накопичення
професійних навичок, пройшовши моделі виробничих ситуацій, ділових
ігор, виробничих завдань, формує в собі ділові якості фахівця.
Висвітленні питання впровадження нових форм і методів навчання, які
дають якісно новий рівень підготовки висококваліфікованих кадрів в
аграрному секторі. Підкреслюється, що мотивація зацікавленості
студентів досягнення професійних, наукових знань та розвитку їх
творчих здібностей – це одна з актуальних проблем освіти.


Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.