Технологія проблемного навчання у підготовці молодших спеціалістів - агротехніків
Анотація
В статті розглядається технологія проблемного навчання у
підготовці молодших спеціалістів у аграрних навчальних закладах, при
вивченні спеціальних дисциплін, яка базується на організації навчальної
діяльності зі створенням проблемних ситуацій. Звертається увага на
види проблемного навчання: проблемний виклад навчальної інформації,
створення проблемної ситуації, формування та розв'язання проблеми
самими студентами. Підкреслюється, що технологія проблемного
навчання у підготовці молодших спеціалістів - агротехніків включає в
себе: бачення проблеми, її формування, пошук, спосіб розв'язання,
осмислення нової інформації, отримання та корекція інформації.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.