ПЕРЕХІД ДО ЦФРОВОЇ ПАРАДГМ НАВЧАННЯ – ОСВІТА 2.0

А. І. Блозва

Анотація


У статті розкрито необхідність переходу до цифрової парадигми
навчання. Впровадження інформатизації і новітніх підходів до навчання на всіх рівнях освіти. Оскільки, сучасна освіта змінилася. Це варто  визнати як доконаний факт. Трансформація відбулася завдяки

інтерактивно-інформаційним технологіям, які надали нові можливості
по передачі та ефективності засвоєння знань. Варто відмити також і
не бажання традиційної освіти, в лиці шкіл, коледжів, університетів
адекватно реагувати на виклики сучасного суспільства. Викладачі
своєю академічністю вбили любе бажання широких мас адекватно
реагувати на ті знання що викладаються у стінах вишів. Варто
говорити про те що, сучасна освіта повинна прямувати саме до
інтеграції у свою структуру саме дистанційного навчання.


Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.