КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕР ДОШКІЛЬНКА ЗАСОБАМ ГР

А. І. Блозва, О. М. Красуля

Анотація


У статті ми спробували окреслити перспективи вивчення
емоційних порушень у дітей дошкільного віку і можливих шляхів корекції
за допомогою гри. Дитина починає усвідомлювати своє «Я», свою
активність, діяльність, починає об'єктивно себе оцінювати.
Утворюється супідрядність мотивів: можливість підпорядкувати свої
безпосередні спонукання усвідомленим цілям. Малюк навчається в
певних межах керувати своєю поведінкою і діяльністю, передбачити її
результат і контролювати виконання. Ускладнюється емоційне
життя дошкільника: збагачується зміст емоцій, формуються вищі
почуття. Маленька дитина не вміє керувати емоціями. З розвитком
емоційної сфери у дошкільника почуття стають більш раціональними,
підпорядковуються мисленню. Але це відбувається, коли дитина
засвоює норми моралі і співвідносить з ними свої вчинки.


Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.