ПІДХОД ДО ФОРМУВАННЯ ЛІНГВО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ

А. М. Монашненко

Анотація


У статті охарактеризовано поняття лінгво-інформаційної
компетенції майбутніх перекладачів, визначено лінгвістичну та
інформаційну компетенції як основні компетенції майбутніх
перекладачів. Розглянуто компетентнісний та особистісно-діяльнісний
підходи. Розкрито сутність компетентнісного підходу як сукупності
загальних принципів визначення цілей освіти, відбору змісту освіти,
організації освітнього процесу та оцінки освітніх результатів. 

Охарактеризовано особистісно-діяльнісний підхід як основу взаємодії
викладача і студента в умовах навчання.


Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.