НАВЧАННЯ АНОТУВАННЮ ІНШОМОВНХ ДЖЕРЕЛ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕМОВНХ ВНЗ

С. М. Мусійчук

Анотація


Стаття розкриває методичний потенціал навчання анотуванню
іншомовних джерел не лише для формування лінгвістичної компетенції
студентів немовних вузів, але й для формування фахової компетенції,
сприяючи розвитку інтелекту й власного когнітивного стиля
студентів немовних ВНЗ. Проаналізовано поняття «фахова компе-
тенція», «анотування», «анотація», «інференція», «кореференція».
Висвітлено механізм інференції, кореференцїі і концептуалізації
професійних знань. З’ясовано, що анотування є оптимальним засобом
засвоєння і концептуалізації смислової інформації фахових текстів.


Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.