РОЗВТОК ВНУТРІШНЬОЇ МОТВАЦІЇ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТЧНЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ

Л. М. Омельченко

Анотація


У статті розглядаються поняття «зовнішня» та «внутрішня
мотивація» діяльності, основні феномени внутрішньої мотивації
педагогів у професійній діяльності. Шляхом аналізу теоретико-
методологічних засад концепцій процесуальної мотивації особистості
визначаються фактори, що зумовлюють розвиток мотиваційної сфери
працівників освітнього середовища. Обґрунтовуються показники
(ознаки) суб’єктивного стану процесуальної мотивованості в
діяльності педагога.


Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.