КЛАСЧНА КОНСТРУКТВНО-КОМПОНУВАЛЬНА СХЕМА ЕНЕРГОЗАСОБІВ

Г. В. Шкарівський

Анотація


Можливість створення агрегатів різного призначення і компонування істотно залежить від конструктивно- компонувальної схеми мобільного енергетичного засобу. На основі аналізу діяльності тракторобудівних підприємств світу встановлено, що останні істотно розширили номенклатуру своєї продукції включаючи і випуск машин класичного компонування, основними ознаками яких є простота конструкції, максимальне використання зчіпної ваги трактора, задовільна оглядовість технологічних модулів, задовільні маневрові якості, значний агротехнічний просвіт тощо. Останнім часом широкого розповсюдження набула покращена класична компоновка, ознаками якої є збільшена частка маси трактора на передній ведучий міст до 35...40 %, збільшений типорозмір шин передніх ведучих коліс, передній   міст   балкового   типу,   збільшений   до   50...55°   кут

повороту передніх керованих коліс, можливість встановлення і повноцінного використання переднього начіпного пристрою тощо. Такий розвиток класичної конструктивно-компонувальної компонувальної схеми забезпечив можливість енергозасобам, з урахуванням вимог споживача, в широкому діапазоні характеристик змінювати свої споживчі якості до досягнення ними рівня універсальності конструкції рівного 0,80 при максимальному його значенні рівному 1,0 за рахунок реалізації двох варіантів схемних рішень, перше з яких передбачає заднє розташування поста керування, не реверсивний пост керування, не реверсивну трансмісія, а всі інші ознаки повинні  відповідати тим, що стосуються покращеної класичної компоновки, а друге схемне рішення передбачає застосування реверсивного поста керування, реверсивної трансмісія, а всі інші ознаки повинні також відповідати тим, що стосуються покращеної класичної конструктивно-компонувальної схеми.


Повний текст:

PDF

Посилання


Компоновка тракторов [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://vostok-agro.info/dokumentaciya/komponovka-traktorov.html.

Сучасні тенденції розвитку конструкцій сільськогосподарської техніки / За ред. В. І. Кравчука, М. І. Грицишина, С. М. Коваля. Київ. Аграрна наука. 2004. 396 с.

Надикто В. Т., Крижачківський М. Л., Кюрчев В. М., Абдула С. Л. Нові мобільні енергетичні засоби України. Теоретичні основи використання в землеробстві. Мелітополь. Видавничий будинок ММД. 2006. 337 с.

Бугаков В. М., Ольшанський В. П., Надикто В. Т. Агрегатування плугів: навчальний посібник. Київ. Аграрна наука. 2008. 150 с.

Надыкто В. Т. Основы агрегатирования модульних енергетических средств. Мелитополь. КП «ММД». 2003. 240 с.

Погорілий Л. В., Євтенко В. Г. Мобільна сільськогосподарська енергетика: історія, тенденції розвитку, прогноз. Київ. Фенікс. 2005. 184 с.

Шкарівський Г. В. Дослідження впливу загальної конструкції МЕЗ на показники його універсальності при створенні машинно-тракторних агрегатів // Механізація та електрифікація сільського господарства. Глеваха. ННЦ “ІМЕСГ. Вип. 88. 2004. С. 70—77.

Технологічні карти та витрати на вирощування сільськогосподарських культур

/ За ред. П. Т. Саблука, Д. І. Мазоренка, Г. Є. Мазнєва. Харків. ХНТУСГ. 2004. 307 с.

Шкарівський Г. В., Погорілий С. П., Кохно А. С. Дослідження показників універсальності тракторів, зайнятих у виконанні основних технологічних процесів // Механізація та електрифікація сільського господарства. Глеваха. ННЦ “ІМЕСГ”. Вип. 88. 2004. С. 78—85.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.