Аналіз вітчизняного ринку ветеринарних імунобіологічних засобів для дрібних тварин

Автор(и)

  • E. K. Galchinsкa Національний університет біоресурсів і природокористування України
  • N. G. Sorokina Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31548/ujvs2019.03.009

Анотація

В статті викладено результати аналізу вітчизняного фармацевтичного ринку ветеринарних імунобіологічних засобів для дрібних тварин.

На сьогоднішній день попит на певні групи імунобіологічних засобів досить стабільний, але з кожним роком з'являються нові інфекційні захворювання або мутують штами вже відомих вірусів та мікроорганізмів, що змушує виробників постійно проводити дослідження, розробляти нові засоби та удосконалювати ті, що вже зайняли свою нішу на ринку ветеринарних імунобіологічних засобів.

Мета роботи полягала у вивченні структури вітчизняного фармацевтичного ринку, зокрема, ветеринарних імунобіологічних засобів для дрібних тварин. Наші дослідження були зосереджені на таких завданнях, як вивчення номенклатури ветеринарних імунобіологічних засобів для дрібних тварин закордонних та вітчизняних виробників.

Проводилось вивчення асортиментної номенклатури згідно офіційного сайту про кількість зареєстрованих на території України ветеринарних засобів (Державного реєстру лікарських засобів). У роботі використали методи опитування, порівняння, аналізу, узагальнення та статистичний метод для обробки отриманих даних.

Наведено результати дослідження ветеринарних імунобіологічних засобів за окремими показниками: фірмами-виробниками, видами тварин, формами випуску та шляхами введення, а засоби імпортного виробництва ще і за країнами-виробниками.

Ключові слова: ветеринарні імунобіологічні засоби, виробники, вакцини, сироватки, діагностикуми

 

Посилання

Bezuhlyi, P.O., Hrudko, V.O., Leonova, S.H. (2001). Farmatsevtychnyi analiz. [Pharmaceutical analysis ]. Kharkiv, Ukraine: NFAU Golden Pages, 240.

Vasnetsova, O.A. (1999). Marketynh v farmatsyy [Pharmacy marketing]. Moscow, 334.

Gavryliuk, O.G. (2008). Formuvannia ta derzhavne reguliuvannia rynku

veterenarnyh preparative v Ukraini [Formation and state regulation of the market of veterinary medicines in Ukraine]. National University "Lviv Polytechnic". Lviv, 26.

Holub, Yu.S., Nedosiekov V.V., Albulov O.I. (2013). Osnovy epizootolohichnoho menedzhmentu ta marketynhu: upravlinnia

imunobiolohichnymy zasobamy [Fundamentalsof epizootic management and marketing:management of immunobiological means]. Kherson, Ukraine: Hrin D.S., 562.

Hromovyk, B.P., Hasiuk H.D., Levytski O.R. (2008). Menedzhment i marketynh u farmatsii: pidruchnyk [Management and marketing in pharmacy]. Kyiv, Ukraine: Medytsyna, 752.

Kuzovkin, Ye.M., Kaniuka O.I., Vasyliev S.I. (2002). Dovidnyk suchasnykh likarskykh preparativ u veterynarniy medytsyni [A guide to modern medicines in veterinary medicine]. Kharkiv, Ukraine: Espada, 448.

Horzheiev, V.M. (2014). Problemy zabezpechennia veterynarnoho

blahopoluchchia tvarynnytstva [Problems of provision of veterinary welfare of livestock]. Naukovyi visnyk veterynarnoi medytsyny. Issue 13 (108), 5–9.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-19

Номер

Розділ

Статті