Інтерактивне навчання: переваги і недоліки
DOI: http://dx.doi.org/10.31548/zemleustriy2016.04.053
Анотація
У статті обґрунтовано використання інтерактивних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу, що дає змогу розвивати нестандартне мислення студентів, відійти від стереотипів, розвиває уяву, комунікативні вміння й навички, інтелектуальну, емоційну, мотиваційну та інші сфери особистості. Реалізуючи технологічні принципи навчання, інтерактивна педагогічна технологія передбачає і інтерактивність комп’ютерних засобів навчання, і інтерактивність організації педагогічного процесу, коли базовим концептуальним положенням визначено навчання на основі інтерактивного спілкування.
Ключові слова: інтерактивне навчання, технології, викладач, студенти, нестандартне мислення, комунікативні вміння.
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Dutkevish T.V. (2003). Psihologishni osnovi
vikoristannya interaktivnih metodiv
navshannya u proceci pidgotovki cpecialictiv
z vicshoyu osvitoyu [Psychological foundations
of interactive teaching methods in
the preparation of specialists with higher
education]. 2003 Using interactive techniques
and multimedia in training teacher.
Kamenets,26-33.
Kashlev, S.S. (2005). Tehnologiya interaktivnogo
obuchenie [Interactive learning technology].
Minsk, 196.
Klarin M.V. (2000). Interaktivnoe obushenie-
instrument osvoeniya novogo opita: s
opita vnutrifirmenogo obusheniya-treninga
i biznes-konsultirovaniya [Interactive
training - development of a new tool experience:
c expertise in-house training, training
and business counseling]. Pedagogy,
,12-18.
Pometun, O.I. (2007). Enciklopediya interaktivnogo
navshannya [Encyclopedia of interactive
learning]. Kiev, 144.
Pometun, O.I., Pirojenko L.O. (2004). Sushasniy
urok. Interaktivni tehnologii navshannya
[Modern lesson. Interactive learning
technologies]. Kiev, 192.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.