Бенчмаркінг і фандрайзинг як засоби трансформації та інтенсифікації розвитку вітчизняної ветеринарної науки
DOI:
https://doi.org/10.31548/dopovidi2016.06.021Ключові слова:
бенчмаркінг, фандрайзинг, ветеринарна медицина, управління, аналіз, наукаАнотація
В статті розглядаються такі поняття, як бенчмаркінг і фандрайзинг, а також проблеми фінансування вітчизняної ветеринарної науки. Обговорюються передумови і перспективи впровадження у вітчизняній ветеринарній науці та освіті процесів бенчмаркінгу і фандрайзингу як важливих елементів системи управління науковою діяльністю та ефективних засобів інтенсифікації їх діяльності.
Посилання
Армстронг Г. Маркетинг. Загальний курс / Г. Армстронг, Ф. - Котлер, 5-те видання.: Пер. з англ.: Уч. пос.- М.: Видавн. Дім «Вільямс», 2007. - 608с.
Вики-цитатник [Електронний ресурс] Рональд Рейган - Режим доступу: https://ru.wikiquote.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4_%D0%A0%D0%B5%D0%B9%D0%B3%D0%B0%D0%BD (дата звернення 12.09.2016 р.). - Назва з екрана.
Гаврилів Т. Українська наука: зреформувати незреформовне [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: http://novostiua.org›news…zreformuvati_nezreformovne/ (дата звернення 8.09.2016 р.). - Назва з екрана.
Глава профсоюза НАНУ: "Украинская наука держится на голом энтузиазме" 25.08.2016 - 08:38 [Electronic resourse] - Режим доступу: https://styler.rbc.ua/rus/intervyu/anatoliy-shirokov-zhelatelno-nashey-vlastnoy-1472053414.html (дата звернення 12.09.2016 р.). - Назва з екрана.
Голуб Ю. С. Основи маркетингової діяльності ветеринарних організацій / Ю. С. Голуб, В. М. Шевчук. - Методичні вказівки. - К., 2013. - 67 с.
Голуб Ю. С. Менеджменту та маркетинг у ветеринарній медицині: основи управління біологічними процесами та імунобіологічними засобами: посібник / Ю. С. Голуб, В. В. Недосєков, О. І. Албулов. - Херсон: Грінь Д. С., 2015. - 660 с.
Етичний кодекс фандрайзерів [Електронний ресурс] // Інститут Професійного Фандрайзингу - Режим доступу: http://fundraiser.org.ua/pro/dokumenty-ipf/etychnyj-kodeks-fandrajzeriv/ (дата звернення 6.09.2016 р.). - Назва з екрана.
?збранный президент США Барак Обама обратился в среду к согражданам с призывом объединить усилия для преодоления экономического кризиса. 25 декабря 2008 года, 11.47 [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.chaskor.ru/news/obama_obratilsya_k_natsii_2231 (дата звернення 12.09.2016 р.). - Назва з екрана.
Огородник В. О. Фандрайзинг - інструмент активізації соціально-відповідальної взаємодії суб'єктів суспільних відносин / Економiка i органiзацiя управлiння. - 2014. - №1 (17) - 2(18). - С. 195-199.
Пропозиції по реформуванню наукової сфери України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.bitp.kiev.ua/files/doc/young/proposals _for_reforming_science.pdf (дата звернення 26.08.2016 р.). - Назва з екрана.
«Фандрейзинг - це не халява, а наука і мистецтво» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://besplatno1.narod.ru/fandr.htm (дата звернення 26.08.2016 р.). - Назва з екрана.
Щедровицкий Г. П. Философия. Наука. Методология. - М., 1996. - 641 с.
Bucknall, C. E., Ryland. I., Cooper. A., et al (2000) National benchmarking as a support system for clinical governance. Journal of the Royal College of Physicians of London, 34, 52-56.
Bullivant, J. R. N. (1996) Benchmarking in the UK National Health Service. International Journal of Health Care Quality Assurance, 9, 9-14.
https://doi.org/10.1108/09526869610112707
Ellis, J. (1995) Using benchmarking to improve practice. Nursing Standard, 9 (35), 24-30.
https://doi.org/10.7748/ns.9.35.25.s30
Lenz, S., Myers, S., Norlund. S. et al (1994) Benchmarking: finding ways to improve. Journal on Quality Improvement, 20, 250-259.
https://doi.org/10.1016/S1070-3241(16)30069-4
Patterson, P. (1993) Benchmarking study identifies hospitals' best practices. OR Manager, 9 (4), 11-15.
Sussex, J. (1999) Cost benchmarking - utilities show the way. British Journal of Healthcare Management, 5, 265-267.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).