Соціальна відповідальність бізнесу
Анотація
Розглянуто як теоретичні питання становлення сис-теми соціальної відповідальності бізнес-структур в Україні в умовахринкової економіки. Розкрито окремі практичні аспекти та визначено
основні актуальні питання сучасного розвитку і закріплення соціально
спрямованої діяльності компаній, що вже у своїй діяльності використо-вують норми міжнародного стандарту ISO 26000:2010 «Керівництво з
соціальної відповідальності». Визначено сутність поняття соціальної
відповідальності бізнесу, розглянуто рівні її реалізації, а також соціальні
програми, в межах яких можлива соціалізація діяльності господарських
одиниць України.
Коротко проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід роз-витку соціальної відповідальності. Обґрунтовано необхідність нерегла-ментаційного підходу до соціалізації підприємств, через визнання го-ловного принципу – «добровільна соціальна активність заради резуль-тату, а не заради вигоди». Розкрито та обґрунтовано інституційне
поле, в межах якого можливе найефективніше впровадження постула-тів соціальної відповідальності з найменшим обтяженням для всіх
учасників даного процесу, але за максимального досягнення основної
мети – підвищення рівня розвитку суспільства в умовах раціонального
використання біоресурсного потенціалу. Наведено аналітичну оцінку
сучасного стану соціальної відповідальності бізнесу. Запропоновано
дискусійні питання щодо проблем розвитку соціальної відповідальності
бізнесу в умовах становлення ринкової економіки.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).