Психографічне дослідження портрету сучасного кооператора як споживача послуг кооперативу
Анотація
Сучасні тенденції розвитку аграрного бізнесу на селідедалі частіше орієнтуються на створення обслуговуючих кооперати-вів. Водночас, дослідження, спрямовані безпосередньо на членів коопера-тиву, майже не проводяться, кооперативи розглядають як цілісну
організацію. Метою статті є визначення сутності і змісту поняття
«психографічний портрет», використання методики психографічного
аналізу та формування характеристик сучасного кооператора – члена
сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу. Вивчення особи-востей портрету члена кооперативу дасть змогу розроблювати більш
точні маркетингові стратегії з просування послуг кооперативу.
Проведене опитування в кооперативах різного галузевого спряму-вання та аналіз отриманих матеріалів із використанням маркетинго-вого підходу та психографічного аналізу дали змогу сформувати порт-рет сучасного кооператора. Отримана таким чином інформація роз-криває нові маркетингові можливості, дає змогу поліпшити маркетин-гову стратегію кооперативу та відповідає на запитання, на які послуги
є попит та потреба, в яких обсягах та хто є цільовою аудиторією та
як необхідно просувати на ринку послуги кооперативу. Психографічні
профілі надають можливість створити групи однорідних сегментів, на
основі яких можуть бути побудовані надійні моделі, які підвищать ефек-тивність маркетингових стратегій. Подальші дослідження за даним
напрямом допоможуть доповнити та конкретизувати портрет сучас-ного кооператора й підвищити ефективність діяльності кооперативу
в цілому.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).