Матричні методи формування маркетингових стратегій підприємств
Анотація
Зосереджено увагу на важливості та необхідностірозробки та впровадження маркетингової стратегії на підприємстві.
Визначено економічну сутність поняття «маркетингова стратегія».
В умовах стрімких змін технологічних укладів питання вибору методів
формування маркетингової стратегії стає чи не найбільш важливою та складною проблемою для сучасних підприємств. Адже складні умови
господарювання змушують до пошуку таких методів, які б враховували
якнайбільшу кількість факторів впливу на діяльність та розвиток
підприємства, оскільки, в умовах глобалізації, врахування всіх чинників є
вкрай неможливим. Зокрема, порушено питання актуальності викорис-тання матричних методів при формуванні маркетингових стратегій.
Метою статті є аналіз та узагальнення основних матричних
методів формування маркетингової стратегії, дослідження напрямів їх
застосування для розробки ефективної стратегії на підприємстві.
У процесі написання статті було використано такі методи досліджен-ня: аналіз, синтез, індукція, дедукція, узагальнення, порівняння, абстра-гування та логічний метод. Здійснено аналіз основних матричних
методів формування маркетингової стратегії. Зазначено напрями
використання вищезгаданих методів під час проведення стратегічного
планування на підприємствах.
Виявлено переваги та недоліки матричних методів формування
маркетингової стратегії. Встановлено, що матричні методи та
моделі є найбільш застосовуваними та простими у використанні для
формування маркетингових стратегій для широкого кола підприємств.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).