Студентська лінгвістична робота з англійськими трьохкомпонентними термінологічними картографічними виразами

Автор(и)

  • K H Yakushko Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • A V Polishchuk Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • L V Berezova Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog13(4_1).2022.012

Анотація

Актуальність. На даний час  спостерігається нестача деталізованих  розвідок з спостереження лінгвістичної  роботи  студентів впродовж  декількох стадій з метою  розвитку поліпрофесійних  загальних навичок.

Методи. Застосовано педагогічний експеримент під час  лінгвістичної роботи майбутніх картографів.

Результати. Існують такі розряди трьохкомпонентних сталих кліше з морфемою «карт» (далі ТСТКК) відповідно їх структурних особливостей, як кліше з наявними додатковими прийменниками та сполучниками та ТСТКК без додаткових  прийменників та сполучників, серед яких достатньо часто вживаються лише ТСТКК  із одноразовим використанням прийменника «of та рідковживані ТСТКК із одноразовим використанням сполучника «and» або ТСТКК із одночасним одноразовим вживанням і сполучника «and», і прийменника  «for».Виявлено певні характеристики ТСТКК за наявними частинами мови у вісьмох різновидах з пріоритетністю вживання ТСТКК у прикметниково-прикметниково-іменникових відношеннях та прикметниково-прикметниково-іменникових відношеннях та рідко вживані дієприкметниково-прикметниково-іменникових відношення та іменниково-прикметниково-іменникові відношення так само,як і поодиноко вживані ТСТКК з іменниково-числівникових або займенниково-іменникових відношень; власні назви у ТСТКК не вирізняються високою частотністю, хоча й несподівано наявні у порівнянні з іншими галузями термінознавства. Результати лінгвістичного огляду доцільно використовувати на практиці під час укладання  трьох  типів діалогів.

Перспективи подальших розвідок є опису досвіду підбору термінологічних структур з практичною метою розвитку іншомовних вмінь слухачів вищої освіти .

Завантаження

Опубліковано

2022-12-14