Підготовка аграрних журналістів: перспективи та завдання
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(263).2017.0117%20-%20125Анотація
У статті обґрунтовано доцільність підготовки фахівців зі спеціальності «Журналістика» у Національному університеті біоресурсів і природокористування України, зумовлену потребою сучасного суспільства у висококваліфікованих журналістах нової формації, які володіють високою гуманітарною культурою і спеціальними знаннями в галузі аграрних наук, мають креативне мислення, мотивовані до сталого професійного розвитку, здатні коректно та об’єктивно опрацьовувати, інтерпретувати і поширювати інформацію про події, проблеми, тенденції розвитку сільського господарства в Україні та за кордоном. На засадах компетентнісного підходу розкрито змістові аспекти підготовки журналістів у НУБіП, окреслено її специфіку, перспективи та завдання.
Посилання
Ahrarna zhurnalistyka «pid prytsilom»: vitannia ekspertiv do Dnia zhurnalista [Agricultural journalism "under the gun": experts greetings to the Journalist Day]. (2016). AgroPolit.com. – access modes: https://agropolit.com/spetsproekty/117-agrarna-jurnalistika-pid-pritsilom--vitannya-ekspertiv-do-dnya-jurnalista.
Kostrytsia, N. (2009). Humanitaryzatsiia ahrarnoi osvity v konteksti osvitnikh zmin [Humanitarization of agricultural education in the context of educational change]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedahohichna (Herald of Lviv University. Pedagogical Series). Vyp. 25(1), 256–262.
Metodychni rekomendatsii shchodo rozroblennia standartiv vyshchoi osvity [Guidelines on the development of higher education standards]. (2016). Ofitsiinyi veb-sait Ministerstva osvity i nauky Ukrainy. – access modes: http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/5555-.
Mykhailov, Iu. (2008). Pidvyshchennia kvalifikatsii ahrarnykh zhurnalistiv [Advanced training of agricultural journalists]. Propozytsiia (Proposition). – access modes: http://propozitsiya.com/ua/pidvishchennya-kvalifikaciyi-agrarnih-zhurnalistiv.
Noscke, H. (2017). Zhurnalistyka: shcho treba znaty ta vmity : knyzhka dlia chytannia ta pidruchnyk [Journalism: What you need to know and be able to do]. Kyiv: Akademiia vilnoi presy, 319.
Pasport profesii «Zhurnalist multymediinykh vydan zasobiv masovoi informatsii». Profesiinyi standart: skorochena versiia [Passport of profession "Journalist of media editions". Professional standard : abridged version]. (2013). – access modes: http://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/zhurnalist_
multimediynih_vidan.pdf.
Pozdravljaem agrarnyh zhurnalistov s professional'nym prazdnikom! [Congratulations to agricultural journalists on their professional holiday]. (2015). pidhot. N. Kliuchnykova. (2015). AgroNews. – access modes: http://agronews.ua/node/54269.
Potiatynyk, B. (2010). Internet-zhurnalistyka [Online journalism]. Lviv: PAIS, 244.
Rizun, V. (2001). Zhurnalistska osvita v Ukraini [Journalism education in Ukraine]. Ukrainske zhurnalistykoznavstvo (Ukrainian Journalistic Science). Vyp. 2, 43–48. – access modes: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1096.
Rizun, V. V. (2014). Moderna zhurnalistyka potrebuie novoi nauky pro nei [Modern journalism needs a new science of it]. Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky (Scientific Notes of the Institute of Journalism) / Еd. by V. V. Rizun. Kyiv: KNU imeni Tarasa Shevchenka. Vol. 56, 3.
Standart vyshchoi osvity Ukrainy z pidhotovky bakalavriv za spetsialnistiu 061 «Zhurnalistyka» haluzi znan 06 «Zhurnalistyka»: proekt [Standard of Higher Education of Ukraine for training bachelors specialty 061 "Journalism" area of expertise 06 "Journalism": project] (2016). Ofitsiinyi veb-sait Ministerstva osvity i nauky Ukrainy. – access modes: http://mon.gov.ua/activity/education/reforma-osviti/naukovo-metodichna-rada-ministerstva/proekti-standartiv-vishhoyi-osviti.html.
Scheibe, С., Rogow, F. (2017). Mediahramotnist. Krytychne myslennia u mediinomu sviti [Media Literacy: Critical Thinking in a Multimedia World]. Kyiv: Akademiia vilnoi presy, 319.
Shynkaruk, V. D. (2015). Priorytety roboty humanitarno-pedahohichnoho fakultetu u systemi profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv NUBiP Ukrainy [Priorities of work of faculty of humanities and pedagogy in the system of professional training of specialists in NULES of Ukraine]. Dukhovnist osobystosti: metodolohiia, teoriia i praktyka (Spirituality of a Personality: Methodology, Theory and Practice). Vyp. 1 (64), 324–335.
Universities’ contribution to the Bologna Process. An introduction. (2008). Ed. by Ju. Gonzalez, R. Wagenaar. Tuning Educational Structures in Europe. – access modes: http://www.unideusto.org/tuningeu/home.html.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).